Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بیستمین جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده، اظهار کرد: امروز در بیستمین جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور همکاران در دستگاه‌های اجرایی آخرین وضعیت را در حوزه‌های اقتصادی از جمله روند قیمت ها، کالای موجود در بازار و خریدات مختلف را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شرایط نگران کننده در حوزه اقتصادی نداریم، تصریح کرد: سیاست‌های اتخاذ شد مبنی بر این بوده است که نظارت و‌کنترل در قیمت‌ها جدی باشد، دستگاه‌ها موظف شدند که موجودی انبارهایشان مناسب باشد و‌در بازار با هیچ خللی مواجه نشویم و‌این جمع به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

رحمانی فضلی ادامه داد:خوشبختانه در تمام استان‌ها به جز بخشی از خوزستان که هنوز درگیر موضوع مقابله هستیم، مشکلات سیل به اتمام رسیده است. تلاش شده حداکثر خسارات لحاظ شود که کشاورزان و‌تولید کنندگان دچار زیان نشوند.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی برای پرداخت خسارات در حوزه‌های مختلف انجام شده است، افزود: بخشی از پرداخت خسارات آغاز شده است و‌ در دولت مصوبه بسیار مناسبی داشتیم که شاید تاکنون چنین مصوبی دولت در حوزه پرداخت خسارت نبوده است، اما به صورت رسمی این مصوبه ابلاغ شد.

وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار خسارات در حوزه مسکن تصریح کرد: هنوز بخشی از خسارات استان خوزستان محاسبه نشده است و حدود ۱۸۰ هزار واحد مواجه هستیم که ۵۶ هزار آن احداثی و بقیه تعمیراتی هستند. از این رو‌ اعتبارات لازم در قالب وام بلاعوض و‌ تسهیلات و‌ از محل ردیف‌های تملک سرمایه‌ای دیده شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مجموع خسارات در سیل ۳۵ هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: این مبلغ بخشی در قالب وام بلاعوض قرار دارد و حدود ۱۳ میلیارد در قالب تملک‌های سرمایه‌ای تصویب و بخشی از آن در قالب تسهیلات است، همچنین حدود ۱۵ هزار میلیارد تسهیلات در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تصویب شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور سیل رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منزل مسکونی در خیابان فرهنگ اتفاق افتاده است، افزود: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۴ و ۲۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشت و توسط اکیپ اعزامی حریق اطفا و محل پاکسازی و ایمن شد.

کد خبر 6064057

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد