Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده این احتمال که از سیستم چرخشی استفاده کند را رد نکرد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه مقابل آلاوز در هفته سی و چهارم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

بازی سختی خواهد شد. آلاوز همان طور که در سالیان اخیر نشان داده تیمی است که خوب دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلاوز روند خوبی داشته و هنوز شانس کسب سهمیه اروپایی را دارد. بودن در میان رده‌های بالایی جدول برای آنها یک دستاورد عظیم است. آلاوز برای برد به میدان خواهد آمد و انگیزه زیادی هم دارد. هفته فشرده‌ای پیش رو داریم که انرژي زیادی از تیم می‌گیرد. خواهیم دید فردا چه تصمیمی برای ترکیب می‌گیریم. قهرمانی در لالیگا چیزی است که همه ما می‌خواهیم. سرنوشت در دست خودمان است. هفته فشرده‌ای داشتیم و ممکن است تغییراتی در ترکیب داشته باشیم. اگر بتوانیم هر چه زودتر تکلیف قهرمانی را مشخص کنیم که بهتر است. مهم است که فعلا فردا بازی را ببریم. مردم از بیرون به جدول نگاه می کنند و فکر می‌کنند کار آسان است. ما با تیمی بازی داریم که به سهمیه اروپایی فکر می‌کند. به پیروزی در بازی فردا فکر می‌کنیم و بعدا خواهیم دید چه می‌شود. 

دمبله؟ بازی با سوسیداد دومین بازی‌اش در لالیگا پس از یک ماه مصدومیت بود. پس از یک مصدومیت، بازیکن باید چند بار بازی کند تا دوباره ریتمش را پیدا کند. او به ما سرعت می‌بخشد. وقتی حریف از جلو پرس می‌کند، می‌توانیم روی سرعت او برای خروج از زیر این فشار حساب کنیم. او یا کوتینیو؟ بستگی دارد. در هر تیمی چنین چیزی هست که بعضی بازیکنان کمتر و بیشتر از بقیه بازی کنند. دو بازیکن بزرگ داریم که گاهی فقط یکی بازی می‌کند؛ گاهی دیگری و گاهی هر دو. هیچ کدام در طول فصل بر دیگری سبقت نگرفته است. 

سه گانه؟ طبعا هر کسی دوست دارد این طور فکر کند که هر چه پیش رویش قرار دارد، مال او است. این شانس را داریم تا هر سه جام را ببریم و این احتمال هم وجود دارد که هیچ جامی نبریم. شرایط تیم عالی است. تا انتها منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌شود. کم اهمیت جلوه پیدا کردن قهرمانی در لیگ؟ وقتی همه چیز آماده قهرمانی باشد، شاید جذابیتش کمتر شود نسبت به زمانی که یکباره در اوج غافلگیری قهرمان شوید. طبعا وقتی چنین اختلافی دارید، قهرمانی قابل پیش بینی می‌شود. کار بزرگی کرده‌اید که این اختلاف را ایجاد کرده‌اید ولی قهرمانی‌تان قابل پیش بینی می‌شود از جذابیتش کاسته می‌شود. فصل گذشته با اختلاف زیادی قهرمان شدیم و امسال هم همین طور. بنابراین هیجانش کمتر می‌شود.

تیم را به لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی می‌بینم. اینکه در این مقطع از فصل شما احساس خستگی کنید، طبیعی است. با این حال تلاش می‌کنیم بیشتر با احساس خوبی که داریم، کار را پیش ببریم و وقتی چالش‌های بزرگی پیش رو دارید، ساق پاها همچنان پرانرژی می‌ماند. 

ویدال؟ وظیفه بازیکن این است که نهایت تلاشش را به کار بگیرد. آنگاه مربی تصمیم می‌گیرد او را بازی بدهد یا ندهد. اما نهایتا این بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند و نتایج را رقم می‌زنند. استعداد دمبله و ویدال و کیفیتشان چیزی ذاتی است و اگر درخششی هم هست به خاطر تلاش خودشان است. سرجی روبرتو یا سمدو؟ هر دو! این احتمال وجود دارد که هر دو در ترکیب باشند چون پست اصلی سرجی در خط هافبک است. بستگی به شرایط هر بازی و وضعیت بازیکنان تیم دارد. گاهی هر دو در زمین بودند و آلبا روی نیمکت بود. هر احتمالی وجود دارد. 

فشار ناشی از لزوم قهرمان شدن؟ این تیم به فشارها عادت دارد. تیم همیشه در بازی‌ها دشوار، شخصیتش را نشان داده است. به خصوص در دوئل های حذفی. آرام هستیم ولی از طرفی می‌دانیم در مقطع پایانی فصل هر بازی حکم یک فینال را دارد و جای لغزش ندارید. از طرفی این انگیزه را به شما می‌دهد که هر بازی حکم یک گام دیگر به سمت هدف را دارد. 

آرتور؟ خصوصیاتی دارد که کاملا با فلسفه بازی باشگاه جور در می‌آید. آرتور خیلی خوب در تیم جا افتاده است. انتظارات زیادی از او داریم و آمدن به بارسا حکم یک جهش واقعی را برای او در همه زمینه‌ها داشته است. تعویض شدنش شاید باعث شود برخی او را به کم کاری در زمین متهم کنند ولی چنین چیزی نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟