Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:59:09 GMT

سپاه پاسداران زمینه تحکیم انقلاب اسلامی را فراهم کرده است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۸۱۸

سپاه پاسداران زمینه تحکیم انقلاب اسلامی را فراهم کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم عصر امروز دوشنبه در مراسم بهره برداری از حسینیه فرماندهی گروه ۶۰ رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل سپاه یکی از اقدامات مهم امام راحل (ره) بود.

وی با بیان اینکه دشمن قصد نابودی و تجزیه ایران اسلامی را داشتند، گفت: دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات براندازانه خود را علیه نظام آغاز کردند و قصد تجزیه ایران را داشتند و این موضوع باعث شد تا سپاه تأسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه سپاه به دستور امام راحل و شورای انقلاب تشکیل شد، گفت: سپاه پاسداران بعد از آن با حضور ایثارگرانه و آگاهانه خود در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کردند و همواره نقشه‌های آنها را با شکست رو به رو ساختند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران زمینه تحکیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است، گفت: سپاه همیشه به دنبال پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش توپخانه سپاه در جنگ تحمیلی گفت: توپخانه نقشی اساسی و ارزشمند در آرامش رزمندگان و جبهه‌ها داشت و اگر توپخانه نبود شاید نمی‌توانستیم در بعضی از برنامه‌های از پیش تعیین شده موفق شویم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: برای حفظ استقلال و امنیت این کشور خون‌های زیادی تقدیم انقلاب شده است.

آل هاشم به اشاره به جایگاه مهم مسجد در تربیت جوانان و نوجوانان گفت: ۹۰ درصد از شهدای هشت سال دفاع مقدس از بچه‌های مساجد بودند.

وی با تاکید بر اینکه مسجد پناه دل‌های خسته و غبار گرفته است، ادامه داد: مسجد همواره سنگر مقاومت مومنانه در مقابل هجمه‌های دشمنان بوده است و در زمان جنگ تحمیلی مساجد ما مرکز پشتیبانی از جبهه‌ها بود و اعزام رزمندگان و کمک‌های مردمی نیز از مساجد انجام می‌شد.

کد خبر 4597623

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس سپاه معنویت و اعتقاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس نجاری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند که این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و عنوان کرد: پاسداران باید در راستای حفظ و ارتقا معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و افزود: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6085769

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی