Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه، گفت: توانمندی‌ها، اقتدار، بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، اشراف عالی بر ابعاد ماموریت نویدبخش ارتقاء، تعالی و اقتدار سپاه پاسداران و آمادگی های بیشتر است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر عزیز سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دامت توفیقاته)

 سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توانمندیها، اقتدار، حکمت، بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، اشراف عالی برقلمرو و ابعاد ماموریت، آینده نگری، همت عالی، تجربه های طولانی و نیز تسلط بر معارف دینی و قرآنی و روحیه خدمت رسانی جنابعالی که به طور ویژه از نزدیک شاهد آن در سیل خوزستان بودم، نویدبخش ارتقاء، رشد و تعالی و اقتدار سپاه پاسداران و آمادگی های بیشتر و بهتر در پیشگامی در عرصه صیانت از انقلاب اسلامی خواهد بود.

بی‌شک تقویت همکاری متقابل روحانیت و حوزه‌های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آموزه‌های اسلام و انقلاب و توجه به توصیه‌ها و نصایح علمای دین در تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی بیش از پیش مؤثر است.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه و در پرتو هدایت‌های ولی فقیه امام خامنه ای دام ظله الوارف در ایجاد بسترهای لازم برای خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی و ایفای نقش ویژه جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، مسألت می نمایم.

وزیر بهداشت انتصاب «سردار سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتمقدم‌فر: سردار سلامی بهترین فرد برای فرماندهی سپاه بودعارف: سردار سلامی از چهره‌های مخلص و ارزشمند است

به گزارش تسنیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد