Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس انگلیس از افزایش شمار بازداشت شدگان راهپیمایی اعتراضی در رابطه با تغییرات اقلیمی در لندن خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس متروپلتین شمار دستگیرشدگان اعتراضات اقلیمی اخیر لندن را ۱۰۶۵ نفر اعلام کرد.
به گزارش اسکای نیوز، پلیس متروپولیتن اعلام کرد از زمان آغاز اعتراضات به تغییرات اقلیمی از دوشنبه هفته گذشته تاکنون ۱۰۶۵ معترض دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعتراضات به پدیده تغییرات اقلیمی به هدایت گروه «اکستینکشن ربلیون» از دوشنبه هفته پیش در مرکز لندن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لندن تغییرات اقلیمی بازداشت اعتراضات گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از بی بی سی، امشب یک نفر با چاقو هدف حمله قرار گرفت. قربانی این حادثه، ممکن است بر اثر جراحات وارده فوت کند. قربانی این حادثه، در قطار مترو که در حال حرکت بود، با چاقو هدف حمله قرار گرفت، آن هم مقابل چشم دیگر مسافران. در تصاویر ویدیویی دیده می‌شود که سایر مسافر‌های قطار، به هیچ وجه نمی‌توانستند مانع از وقوع این حادثه شوند. باید هشدار بدهم که این تصاویر ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این تصاویر، دو مرد در حال دعوا کردن در قطار دیده می‌شوند. یکی از این دو مرد، یک چاقوی بزرگ در دست دارد، که شبیه چاقو‌های اره‌ای (چاقوی زامبی ها) است. بر اساس گزارش ها، این افراد در ایستگاه «شورتلندز» در جنوب شرق لندن سوار قطار شدند. به گفته مقامات پلیس، مردی که در این حادثه هدف حمله قرار گرفت، در ایستگاه «تقاطع بِکِنهام» مراقبت‌های پزشکی اولیه را دریافت کرد، و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. پلیس از شاهدان این حادثه درخواست کرده است تا اطلاعات خود را در اختیار مقامات پلیس قرار دهند. تا کنون هیچ کس درباره این حادثه دستگیر نشده است.

دیگر خبرها

  • سقوط بیت‌کوین
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • تغییر فرمانداران بوشهر ازشمال استان آغاز می‌شود