Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک بر صفر از حریف عقب هستند.

این دیدار در ورزشگاه راشد آل مکتوم بن راشد برگزار می‌شود، اما مسئولان پرسپولیس در اشتباه در سایت و کانال اختصاصی خود اعلام کردند این مسابقه در استادیوم آل مکتوم است که سبب سردرگمی هواداران و فوتبال‌دوستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که رسانه‌ها اعلام کردند دیدار پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه راشد آل مکتوم بن راشد برگزار می‌شود، اما گاف رسانه پرسپولیس عجیب بود تا جایی که هواداران سرخپوش در امارات از این ناهماهنگی‌ها ابراز تاسف کردند.

همچنین در یک ساعت مانده به شروع بازی با انتشار عکسی اظهار کردند این بازی در راشد آل مکتوم بن راشد است، اما با آغاز بازی و در گزارش لحظه به لحظه باز هم این اشتباه را کردند. البته پرسپولیسی‌ها در اعلام نام سرمربی الاهلی هم اشتباه کردند. در حالی که خورخه فوساتی چند روز پیش از این تیم اخراج شد و یوسف عنبر جای او را گرفت، اما نام سرمربی تیم عربستانی در سایت پرسپولیس فوساتی ذکر شده است.

پرسپولیس هم اکنون با ۴ امتیاز در قعرجدول گروه D لیگ قهرمانان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

انتهای پیام/

اشتباه پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با الاهلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)