Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:23:23 GMT

انتشار کتاب «دایره المعارف جنگ» در یزد ت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۹۷۳

انتشار کتاب «دایره المعارف جنگ» در یزد ت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا هدایتی عصر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نشر کتاب یکی از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد است، اظهار داشت: تاکنون کتاب‌های متعددی حاوی خاطرات ایثارگران استان یزد منتشر شده و امسال به دنبال تدوین کتاب دایره المعارف جنگ در یزد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: در گردآوری این دایره المعارف از نظرات، خاطرات، پیشنهادات و تجربیات پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد استفاده شده است.

هدایتی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: تلاش ما در راستای انجام فعالیت‌هایی به منظور نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه فرهنگ جهاد و شهادت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای اجرای این هدف نیاز به همکاری همه ارگان‌ها داریم و به طور قطع با افزایش توان بنیاد حفظ آثار می‌توانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی موفق‌تر عمل کنیم.

هدایتی همچنین عنوان کرد: یکی از تلاش‌های ما، اجرای برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای نسل جوان است و در این راستا از حضور هنرمندان جوان استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به سلحشوری‌های رزمندگان و ایثارگران استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این روحیه باید برای نسل جوان بازگو شود و همه تلاش ما در بنیاد حفظ آثار استان یزد در همین راستا است.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود