Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:47:05 GMT

چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید نیست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۹۸۴

چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید نیست

متئو کواچیچ، هافبک کروات چلسی، در تابستان امسال دوباره به رئال مادرید باز خواهد گشت.


به گزارش "ورزش سه"، فصل برای متئو کواچیچ در چلسی خوب پیش نرفته و این هافبک کروات در بسیاری از بازی ها نیمکت نشین بوده و عملکرد او مورد انتقاد رسانه های جزیره نیز قرار گرفته تا بازگشت به برنابئو، تنها راه چاره پیش روی او در تابستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرارداد قرضی و یک ساله متئو کواچیچ در ماه ژوئن به اتمام خواهد بود و در حال حاضر اتلتیکومادرید تنها مشتری جدی این بازیکن است، اما طبق ادعای کادناسر، رئال مادرید علاقه ای به فروش بازیکن به رقیب همشهری خود نداشته و زین الدین زیدان علاقمند است فصل بعد کواچیچ را در فهرست خود در اختیار داشته باشد.

 

 

اینتر، تیم سابق کواچیچ نیز دیگر تیمی است که برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اما بعید به نظر می رسد رئال مادرید تمایلی به فروش کواچیچ داشته باشد و با توجه به عدم تمایل چلسی به تمدید، احتمالا فصل بعد هافبک کروات در برنابئو به میدان خواهد رفت.

 

اما شرایط در مورد خامس رودریگز، دیگر بازیکن قرضی رئال مادرید که در بیرن مونیخ بازی می کند متفاوت بوده و زیدان علاقه ای به قرار دادن او در فهرست تیمش برای فصل بعد ندارد و علیرغم عدم ادامه همکاری با بارن مونیخ، آینده خامس در برنابئو رقم نخواهد خورد و گزینه فروش این هافبک کلمبیایی بررسی خواهد شد.

چلسی متئو کواچیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی متئو کواچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوست.

این بازیکن در همان ابتدای حضورش در استقلال اعلام کرد به تمام پول قرارداد خود نیاز دارد و مسئولان این باشگاه هم 300 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کردند تا این بازیکن تا پایان فصل طلبی از باشگاه نداشته باشد اما در مورد این بازیکن یک اتفاق عجیب دیگر هم رخ داده است.

این بازیکن ازبک چندی پیش به باشگاه استقلال اعلام کرد نیاز مالی دارد و به همین دلیل درخواست کرد که باشگاه استقلال مطالبات فصل آینده وی را هم پرداخت کند! با این شرایط باشگاه استقلال پذیرفت مبلغ 15 هزار دلار به صورت ماهانه بابت قرارداد فصل آینده به این بازیکن پرداخت کند که این کار انجام شده است. به این ترتیب ماشاریپوف جلوتر بخشی از قرارداد فصل اینده خود با این باشگاه را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است