Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه انگلیسی سان با اشاره به نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سوی وب سایت محافظه کاران نوشت بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس، جانشین احتمالی ترزا می، نخست وزیر برای ریاست حزب محافظه کار خواهد شد.

بنا به نتایج این نظرسنجی ۳۳ درصد از شرکت کنندگان از جانشینی بوریس جانسون برای ریاست حزب محافظه کار حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان نوشت افزایش حمایت از جانسون، به دنبال شورش درون حزبی برای برکنار کردن ترزا می‌ ظرف هفته‌های آتی صورت گرفته است.

روزنامه سان به نقل از این وب سایت نوشت: استعفای جانسون او را در صف اول مخالفان اصلی سیاست‌های ترزا می‌ در قبال اتحادیه اروپا قرار داد و هر چه می‌ بدتر عمل می‌کند، او (جانسون) بیشتر موفق می‌شود. براساس نتایج این نظرسنجی پس از بوریس جانسون، دومینیک راب، مایکل گوا، جرمی هانت و سجاد جاوید از وزرای کابینه می‌ قرار دارند. ریاست بعدی حزب محافظه کار با رای تمامی اعضای این حزب انتخاب خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس اخیرا اعلام کرد پس از به پایان رسیدن مسئله توافق برکسیت، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. با این حال او همچنان با فشار‌های زیادی برای کناره گیری سریع مواجه است.

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز نیز چند روز پیش گزارش داد، گراهام بردلی، رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار از ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس خواهد خواست در پایان ماه ژوئن از سمتش کناره‌گیری کند، در غیر این صورت نمایندگان پارلمان بار دیگر برای عزل او تلاش خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه شورش اتحادیه اروپا انگلیس اتحادیه اروپا انگلیس شورش وزیر خارجه محافظه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است

وزارت خارجه روسیه هشدار داد که فعالیت‌های ناتو در شرق اروپا و دریای سیاه به منظور آماده‌سازی برای درگیری احتمالی با روسیه است.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه می‌گوید که فعالیت ناتو در شرق اروپا و منطقه دریای سیاه به منظور آماده‌سازی اعضای خود برای درگیری احتمالی با روسیه است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: توسعه پایگاه هوایی ناتو در رومانی و نیروهایش در شرق اروپا، منطقه دریای سیاه، لهستان و کشورهای بالتیک شواهد دیگری است که نشان می‌دهد ناتو به نظامی‌سازی درگیری احتمالی با روسیه ادامه می‌دهد.

این بیانیه تاکید کرد: این فعالیت تحریک‌آمیز است، تنش نظامی در امتداد مرز روسیه را تشدید می‌کند، تهدیدات بیشتری برای امنیت روسیه ایجاد می‌کند و هدف آن آماده‌سازی اعضای ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود می‌گوید که اقدامات رومانی را نظارت و دنبال و خطرات در حال ظهور را براساس برنامه‌های نظامی آن ارزیابی خواهد کرد.

مقامات رومانیایی پیشتر اعلام کردند که ۲.۵ میلیارد یورو برای نوسازی یک پایگاه هوایی در استان کنستانتا برای اسکان ۱۰ هزار سرباز و خانواده‌هایشان سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

ناتو مدعی خطر حمله روسیه به کشورهای عضو این پیمان نظامی پس از اوکراین است و معاون دبیرکل ناتو از کشورهای عضو خواست تا برای سال‌ها تنش با روسیه آماده شوند.

از سوی دیگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در اظهارات دیروز خود تاکید کرد: روسیه طرفی نیست که به سمت مرزهای کشورهای ناتو حرکت می‌کند، بلکه همه چیز در جهت مخالف اتفاق افتاده است.

پوتین گفت که روسیه قصد ندارد با اتحادی که مردم را می‌ترساند، بجنگد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در بالتیمور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)