Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:37:51 GMT

شمارش معکوس برای اتمام «سوم آذرشهر»

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۰۳۴

شمارش معکوس برای اتمام «سوم آذرشهر»

با پایان آخرین مراحل فیلمبرداری، فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» این روزها تدوین نهایی خود را زیر نظر «بهمن کیارستمی» به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» که به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی در اواخر آذر ماه امسال فیلمبرداری آن آغاز شده بود در اواخر دی ماه مراحل ابتدایی تدوین خود را آغاز کرد و اینک با تکمیل صحنه‌های مورد نیاز، روزهای انتهایی تدوین خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این فیلم بر اساس یک قصه واقعی و با طرح اولیه کامبیز صفاری و با همکاری ایثار ابومحبوب به نگارش در آمده و در آن به موضوع بازگشت از مهاجرت و برخورد مهاجران با خرده فرهنگ‌های جدیدی که در غیاب آنان شکل گرفته و آسیب‌های اجتماعی تازه‌ای که متوجه آنان است، اشاره می‌شود.

آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی و حسام نورانی از جمله بازیگران درام اجتماعی "سوم آذرشهر" هستند. از جمله سرمایه گذاران این فیلم می‌توان به امیرحسین نفر (مؤسسه فرهنگی هنری دی) اشاره داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟

در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، گولسیانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، با توجه به اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ برتر تا قبل از فیفادی اواسط خرداد تمام خواهد شد و تیم ها به کارشان پایان خواهند داد. با این حال تیم هایی که در جام حذفی ماندند باید برای گرفتن جام تا اوایل تیر ماه رقابت کنند. با اعلام سهیل مهدی احتمالا مراحل پایانی جام حذفی بعد از فیفادی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

اتفاقی که یک شوک به پرسپولیسی ها وارد کرد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به همراه تیم ملی کشورش به یورو صعود کرده، در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، نمی تواند تیمش را همراهی کند. گولسیانی بعد از اتمام لیگ باید راهی اردوی تیم ملی کشورش شود تا برای حضور در یورو آماده شود. به این ترتیب در صورت رسیدن پرسپولیس به مراحل پایانی، مدافع باکیفیت این تیم بازی های نیمه نهایی و فینال را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • (ویدئو) مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟