Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌ سپاه گفت: مجموعه سپاه بالاتر و با ارزش‌تر از آن بوده که تنها دنبال یک گروه یا حزب خاصی باشد بلکه همه احزاب خودشان را مدیون سپاه می‌دانند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی امروز به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران در بین پاسداران تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان سپاه اظهار داشت: زمانی که سپاه به دستور امام راحل راه‌اندازی شد عده‌ای بر سر ماهیت و نظامی بودن آن نظرات مختلفی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌ نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: عده‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تنها یک نهاد نظامی می‌دانستند و همواره با دلایل و استدلال خود اشاره می‌کردند که سپاه پاسداران، کاری با مسائل سیاسی، عقیدتی و فرهنگی ندارد.

محمدی با بیان اینکه عده‌ای نیز سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی می‌دانستند ابراز داشت: نفرات دیگری هم با دلایل روشن خود اشاره می‌کردند که سپاه پاسداران تنها یک نهاد و مجموعه نظامی نیست بلکه در کنار نظامی‌ بودن یک نهاد فرهنگی و عقیدتی نسز به‌شمار می‌رود.

امدادرسانی پزشکی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک سپاه به سیل‌زدگان خوزستان + تصاویریادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه برگزار می‌شودگرامیداشت شهدای ‌تروریستی زاهدان در تیپ نیروی مخصوص سپاه در گیلان برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: امام راحل زمانی که فرمودند سپاه صد در صد نظامی است، افرادی که سپاه پاسداران را تنها یک نهاد نظامی می‌دانستند سینه سپر کردند و شاد شدند اما امام راحل در ادامه فرمودند که سپاه صد در صد فرهنگی و عقیدتی نیز هست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌ سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران دارای یک ماهیت نظامی، عقیدتی و فرهنگی است گفت: با توجه به حکم جدید رهبر معظم انقلاب به فرماندهی جدید سپاه متوجه می‌شویم که به این نهاد مردمی همواره مأموریت‌های مهمی محول می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نوعی حافظ دستاوردهای انقلاب است افزود: مجموعه سپاه پاسداران با ارزش‌تر از آن بوده که تنها دنبال یک گروه یا حزب خاصی باشد بلکه همه احزاب خودشان را مدیون سپاه می‌دانند.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران هر جا که احساس کند دستاوردها، ارزش‌های انقلاب و اهداف امام راحل در خطر است، ورود کرده و از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی محافظت می‌کند طبق قانون اساسی، این وظایف مهم بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره با شنیدن صدای مسلمان مظلوم، مجاهدانه وارد عرصه می‌شود ابراز داشت: سپاه با ورود مجاهدانه خود به عرصه‌های مختلف، آن‌ مکان را در حقیقت یک میدان جهاد می‌داند.

محمدی به خدمات ارزشمند مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور به‌ویژه در عرصه سازندگی بعد از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه علاوه بر دوران دفاع مقدس بعد از آن دوران نیز خدمات زیادی در عرصه سازندگی کشور انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و جانشین امام زمان(عج) در بهره‌برداری پروژه‌های مهمی نظیر پالایشگاه‌ها، تونل‌ها و حتی تعداد زیادی از سدهایی که امروز در کشور به بهره‌برداری رسیدند، نقش اساسی و مهمی ایفا کرد.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه