Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها آخرین تمرین خود پیش از دیدار برگشت مقابل الهلال را در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار کردند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برگشت این تیم مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اعضای کادر پزشکی استقلال پیش از تمرین وضعیت وریا غفوری را بررسی کردند.

* در این تمرین بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر فیلیپ بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در فضایی کوچک و با ترکیب 5 به 2، پاسکاری را در دستور کار داشتند.

* آیتم بعدی تمرین زیر نظر فیلیپ و با محور حرکات استقامتی و سرعتی انجام شد.

* بخش عمده تمرین به فوتبال درون تیمی و تمرینات ویژه بازی با الهلال گذشت.

* مرحله بعدی تمرین مرور تاکتیک‌های ضربات ایستگاهی و کرنر بود و سپس تمرین استقلال به پایان رسید.

* همچنین در رختکن تیم حرکت جالبی هم بین دو بازیکن استقلال و مربی این تیم رقم خورد. ایسما و پاتوسی با فرهاد مجیدی چالش ضربه زدن به توپ با سر را داشتند که باید توپ را به سطل زباله‌ای می‌انداختند. در نهایت مجیدی توانست روی پاس دو بازیکن خارجی این تیم موفق به انجام این کار شود.

به گزارش تسنیم، دیدار برگشت تیم‌های الهلال عربستان و استقلال ایران از ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می‌شود.

شفر: مقابل الهلال با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال