Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه به میزبانی تیم عربستانی و در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک الاهلی به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۹۳) برای پرسپولیس گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرالسوما (۳۰ - پنالتی) و ۸۳ برای تیم عربستانی گل زد. پرسپولیس دیدار رفت را دو بر صفر برده بود.

شاگردان برانکو که بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و به صعود از مرحله مقدماتی امیدوار شده بودند، شروع خوبی در این بازی داشتند و در ۲۰ دقیقه اول بازی بارها دروازه حریف را تهدید کردند اما نتوانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

در دقیقه ۵ این دیدار بشار رسن با شوتی زمینی اولین خطر را روی دروازه الاهلی ایجاد کرد که دروازه بان حریف این ضربه را مهار کرد. دو دقیقه بعد همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس فرصت را برای مهدی ترابی فراهم کرد اما او هم راه به جایی نبرد.

در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی می‌کرد، در دقیقه ۲۸ فرار مهاجم الاهلی درون محوطه جریمه سرخپوشان با خطای علیرضا بیرانوند همراه شد تا در دقیقه ۳۰ عمرسوما از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کند.

در دقیقه ۳۹ بشار رسن صاحب موقعیت خوبی روی خط محوطه جریمه شد و در حالی که می‌توانست خودش با ورود به محوطه دروازه حریف را هدف بگیرد قصد ارسال توپ برای علیپور را داشت که مدافع الاهلی ارتباط را قطع کرد.

در پنج دقیقه پایانی بازهم این پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی را در نزدیکی دروازه الاهلی ایجاد کرد اما برای ورود به محوطه و ایجاد خطر جدی ضعف داشت و نتوانست گل خورده را جبران کند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم الاهلی به پایان برسد.

پرسپولیس در نیمه دوم هم برای رسیدن به گل تلاش کرد اما خستگی ناشی از فشردگی مسابقات به بازیکنان این تیم اجازه نمی‌داد از تلاشی که تا پشت محوطه جریمه انجام می‌دهند بهره ببرند و حملاتشان بی ثمر باقی می‌ماند.

برانکو تا دقیقه ۷۰ سروش رفیعی، امید عالیشاه و محمدامین اسدی را هم به میدان فرستاد تا با انجام سه تعویض شرایط را به سود تیمش تغییر دهد. در دقیقه ۷۳ این دیدار شوت تماشایی سیامک نعمتی تا آستانه باز کردن دروازه الاهلی پیش رفت اما دروازه بان حریف توپ را به کرنر فرستاد.

در حالی که سرخپوشان تلاش می‌کردند تا گل خورده را جبران کنند در دقیقه ۸۳ تیم الاهلی پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که عمرالسوما با یک ضربه زیبا و تماشایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد و کار صعود سرخپوشان را سخت‌تر از قبل کرد.

پرسپولیس که با پیروزی برابر الاهلی عربستان امیدهایش برای صعود از این گروه را زنده کرده بود حالا بازهم به انتهای جدول سقوط کرد و الاهلی را به صعود امیدوار کرد. دیدار بعدی سرخپوشان در زمین پاختاکور ازبکستان خواهد بود که فعلاً صدرنشین این گروه است.

کد خبر 4597629

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الاهلی عربستان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در حالی برابر سپاهان 2-1 بازنده شدند که در نیمه اول با یک گل از حریف پیش افتادند و حتی در همان نیمه یک ضربه هم به تیرک حریف زدند اما بدشانسی باعث شد تا با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سپاهان با اتکا به سه ستاره خود موفق شد ملوان را شکست دهد. ابتدا پاس رضا شکاری به شهاریار مغانلو رسید و او پنالتی گرفت و خودش دروازه را باز کرد.

در ادامه نیز پاس کاوه رضایی در مقابل دروازه به مغانلو رسید تا او گل برتری را به ثمر برساند و پیروزی مهم را برای تیمش به ارمغان آورد که سپاهان را بار دیگر به کورس برگرداند.

با این حال نکته مهم در شکست ملوان که جلوی صعود این تیم به رتبه چهارم را گرفت، اشتباهات خط دفاعی این تیم بود که عمدتا متشکل از بازیکنانی بود که شاید در سطح تیمهای مدعی نباشند و نتوانستند برابر مدعیاان هم کاری کنند.

البته شاید ملوانی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که در این فصل تیمشان یارای مقابله با تیمهای مدعی را داشته باشد اما به هر حال آنها حالا شانس خوبی دارند تا با تراکتور برای رتبه چهارم رقابت کنند.

????عکس از علی رفعتی

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • فوری: دیوید تیلور باخت و المپیک پاریس را از دست داد! / حذف ناباورانه گربه‌سیاه حسن یزدانی در انتخابی تیم آمریکا
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار