Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که آمریکا تمایل دارد جنگ علیه یمن و حوادث منطقه ادامه یابد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن اظهار داشت که آمریکا از لحاظ اقتصادی از حوادث منطقه سود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا تمایل دارد که حوادث یمن و منطقه ادامه یابد و این کشور پوشش سیاسی را برای نظام‌هایی که توطئه‌های آن را اجرا می‌کنند فراهم می‌کند.

رهبر جنبش انصارالله گفت: با توجه به اصرارمان بر تحقق آزادی و استقلال و رسیدن به رهایی کامل از وابستگی به آمریکا و توانایی بر مقابله با دشمن صهیونیستی چشم‌انداز برای ما روشن است.

الحوثی گفت: اگر عربستان و امارات بتوانند برنامه‌های آمریکا و اسرائیل را در یمن اجرا کنند در بقیه کشورهای عربی و اسلامی نیز این کار را خواهند کرد.

الحوثی: وتوی ترامپ نشان داد که واشنگتن حامی تروریسم است

رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: ما به سازمان ملل اجرای اولین گام‌های مربوط به بندرها را پیشنهاد دادیم اما سازمان ملل به‌دنبال تأخیر برداشتن این گام‌ها بود تا به‌دلیل لجبازی طرف مقابل در تنگنا قرار نگیرد.

وی در ادامه گفت: اکنون فرصت برای برداشتن اولین گام از توافق سوئد و رسیدن به تفاهماتی در خصوص بندرها مهیا است و باید نیروهای اماراتی و برخی خائنان از برخی مناطق عقب‌نشینی کنند.

الحوثی افزود: ما به طرف مقابل گفتیم که آماده اجرای توافق اسرا هستیم اما آنها هیچ‌گونه توجهی به این موضوع نکردند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که مقاومت در پنجمین سال تجاوز به‌منزله پیروزی ملت یمن و شکست متجاوزان است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی به‌مناسبت آغاز پنجمین سال تجاوز بیانگر شجاعت و مقاوم بودن یمنی‌ها است.

الحوثی گفت که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی به بن‌بست رسیده‌اند.

انتهای پیام/*

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است