Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:55:44 GMT

آخرین تست وریا قبل از بازی با الهلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۴۳۷

کادر پزشکی استقلال امشب از مدافع راست استقلال قبل از بازی با الهلال تست گرفتند.

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری به دلیل مصدومیت چند بازی آخر استقلال را از دست داد اما این بازیکن با پایان دوران مصدومیتش برای بازی با الهلال راهی امارات شد تا شانس داشته باشد در این بازی حساس برای تیمش به میدان برود.

 

غفوری امشب در تمرین استقلال شرکت کرد اما در پایان تمرین کادر پزشکی استقلال از او تست گرفتند تا مشخص شود آیا این بازیکن می تواند در بازی حساس برابر الهلال بازی کند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین گفته می شود شفر به احتمال فراوان از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نمی کند و این بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی می تواند جریان بازی را عوض کند.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟

به گزارش صدای ایران، سهراب بختیاری‌زاده درباره اینکه تیم فوتبال استقلال با وجود برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و ادامه صدرنشینی همچنان درگیر اختلاف‌های درونی است، گفت: اولاً که در لیگ و هفته‌های پیش رو، استقلال و رقبایش ممکن است امتیاز از دست بدهند، اما دلیلی نمی‌شود که آبی‌پوشان تمرکزشان را از دست بدهند. حرفه‌ای این است که مجموعه استقلال تا هفته پایانی از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مدیریت باشگاه تلاش کنند و در صدر جدول بمانند و قهرمان شوند. این تیم با همه مشکلات پتانسیل قهرمانی را دارد.

وی افزود: مصاحبه‌هایی که کادر فنی در مورد مدیریت و همینطور مدیریت درباره کادر فنی انجام می‌دهند، مشکلاتی است که از شروع فصل بوده و ادامه یافته است. آمدن جواد نکونام با تغییر مدیریت همراه شد و استقلال شروع فصل را از دست داد. این مسئله کار را برای کادر فنی سخت کرده بود. هر تیمی دوست دارد با گرفتن بازیکنان مدنظر و شناخت کافی وارد لیگ شود. در استقلال این زمان در اختیار کادر فنی نبود. پس از اینکه علی خطیر مدیرعامل شد استقلال توانست خوب خودش را جمع و امتیازگیری کند و به صدر جدول برسد. نمی‌توانم نسبت به درون باشگاه استقلال قضاوتی داشته باشم و نمی‌دانم مکالمه کادر فنی و مدیریت چه چیزی بوده است. تنها چیزی که می‌توان گفت این است که خطیر باید هر چه زودتر مشکلاتی را که از بیرون می‌بینیم، مدیریت کند. مدیریت باشگاه و تیم برعهده مدیرعامل است و مدیر باشگاه می‌تواند با کلام، رفتارش و جلساتی که برگزار می‌کند سوءتفاهمات را برطرف کند.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

«خطیر به نوعی بخشی از مشکل شده است یا با سکوت یا با حرف‌هایی که می‌زند.»، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: قطعاً هر دو طرف حق دارند، ولی خطیر است که مسئولیت بیشتری دارد و با هر ترفندی که هست باید حواشی را دور کند. تعجب می‌کنم حاشیه‌ها هر روز بزرگ‌تر می‌شود. این مسئله می‌تواند به آینده استقلال ضربه بزند و این باشگاه را تخریب کند. این وسط دلسوز واقعی هواداری است که تحت هر شرایطی تیمش را دوست دارد، ولی با این حواشی ضربه می‌خورد. اگر هوادار ضربه بخورد، خطیر سهم بیشتری دارد و باید جوابگو باشد. باز هم می‌گویم نمی‌توانم قضاوت کنم چه اتفاقی بین کادر فنی و مدیریت افتاده است، ولی مدیریت می‌تواند حواشی را کنترل کرده و مشکلات را حل و فصل کند. امیدوارم در بازی‌های آینده، استقلال از این موضوع ضربه نخورد.


بختیاری‌زاده ادامه داد: استقلال به لحاظ فنی تیم خوبی است. برخی‌ها انتقاد می‌کنند و می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند و تاکتیک خوبی ندارد، ولی من کاملاً با این موضوع مخالف هستم. بحث خوب بازی کردن موضوعی است که در طولانی مدت محقق می‌شود. هر تیمی بتواند تفکرات و خواسته‌های کادر فنی را با ضریب اشتباهات پایین اجرا کند، یعنی فوتبال خوبی را به اجرا درمی‌آورد. استقلال اتفاقاً خوب بازی می‌کند ولی رقیب سرسختی به خصوص مثل پرسپولیس دارد. بودن رقیبی مثل پرسپولیس می‌تواند به استقلال کمک کند با تمرکز بالا بازی کرده و دنبال پیروزی باشد.

وی در واکنش به انتقاد اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال از داوری‌ها خاطر نشان کرد: خیلی ریز وارد داوری‌ها نشده‌ام، اما در چند هفته اخیر اشتباهات داوری زیاد بود. امیدوارم در کنار مشکلات داوری، حواشی درون استقلال به ریتم این تیم ضربه نزند. خیلی مهم است که مدیریت باشگاه دست به کار شود، هر چند که دیر شده است. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تاکتیک در فوتبال جدا از مسائل فنی اتحاد و روحیه تیمی در اعضای مجموعه آن است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره جدایی‌اش از این تیم نیز گفت: زمانی که جدا شدم، به چند دلیل مصاحبه نکردم. اصلی‌ترین دلیلش این بود که نمی‌خواستم صحبتی انجام دهم که به آینده صنعت نفت لطمه وارد شود. من رفتارهای خوبی از مردم شریف و هواداران واقعی نفت دیدم. صحبت زیاد است، ولی کوتاه بگویم که خیلی‌ها من را قضاوت کردند. کل روزهایی که در آبادان بودم اندازه یک ماه بود. من مسئولیت تیمی را قبول کردم که وقتی سه چهار مربی شرایط تیم را دیدند فرار کردند و کسی جرأت نداشت تیمی که دو ماه مربی نداشت را، بپذیرد. تنها تیمی که در تعطیلات فعالیت نداشت نفت بود و همه می‌دانند تیمی که فعالیت و تمرینی نداشته باشد، چقدر کار کردن در آن سخت است. تیم نیاز به بدنسازی داشت و فقط چهار روز تفریحی به کیش رفته بودند. من در شش بازی لیگ برتر سرمربی بودم که طی آن در چهار بازی مقابل استقلال، پیکان، گل‌گهر سیرجان و ملوان انزلی میهمان بودیم. در این زمان کوتاه با تلاش بازیکنان و به گواه کارشناسان باید برنده بازی‌ها می‌شدیم. تغییرات اساسی و بنیادی در رفتار فنی بازیکنان دیده شد و تیم ما کاملاً رو به رشد بود. خیلی سخت است در یک ماه هم مسائل فنی را حل و دیگر مشکلات را برطرف کنید.

بختیاری‌زاده یادآور شد: در این یک ماه با قمه به من حمله شد! بروید هجمه‌هایی را که در این یک ماه داشتم با دیگر مربیانی که تیم‌شان در انتهای جدول قرار داشت، مقایسه کنید. ما در حال رسیدن به ثبات فنی بودیم که باشگاه با ما قطع همکاری کرد. با این حال، نفت را دوست دارم و هواداران واقعی می‌دانند چه تأثیرات فنی و اخلاقی در تیم ایجاد کردیم. بعد از من کادر فنی جدید یعنی فراز کمالوند و همکارانش که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم حداقل تیمی را تحویل گرفتند که در شرایط مسابقه بود. من تیمی را تحویل گرفتم که دو ماه تمرین نکرده بود. هر مربی نیاز به چند ماه زمان دارد ولی من این زمان را در اختیار نداشتم.

وی در پایان گفت: استقلال خوزستان، نساجی، فولاد، هوادار، پیکان و صنعت نفت از ابتدای فصل در انتهای جدول بودند، ولی صنعت نفت دو سال است در انتهای جدول قرار دارد. در یک ماهی که به نفت رفتم هجمه‌هایی که به بنده وارد شد، با دیگر مربیانی که تیم‌های‌شان در انتهای جدول قرار داشت، مقایسه کنید. آنها در چه شرایطی کار کردند و من در چه شرایطی بودم. برای من مهم تصمیماتی بود که گرفتم و این تغییرات مثبت را دیدم. قضاوت را برعهده کسانی می‌گذارم که انصاف دارند. از روز اول می‌توانستم فریاد بزنم این تیم دو ماه است تمرین نکرده و همه خواب بودند، ولی این کار را نکردم. در آن مقطع، تیم نیاز داشت از سوی مدیریت حمایت شود. ما مربیانی داریم که خودشان تیم بستند و نتیجه نگرفتند، ولی به آنها فرصت داده شد و تیم‌شان را تقویت کردند. حمله با قمه و انتقادها را از مردم آبادان جدا می‌کنم، چون رفتارهایی در کوچه و خیابان دیدم که متفاوت بود. یکسری‌ها هستند که منافع شخصی دارند. در زمانی که نیاز بود کادر فنی حمایت شود تصمیم‌ باشگاه چیز دیگری بود.

دیگر خبرها

  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات