Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:14:19 GMT

برانکو: الاهلی بدون موقعیت دو گل زد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۴۴۰

برانکو: الاهلی بدون موقعیت دو گل زد

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از باخت ۲ بر یک برابر الاهلی عربستان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: متاسفم که نتوانستیم ببریم، زیرا تیم بهتری بودیم و موقعیت‌های بهتری خلق کردیم. از بازی قبلی که بردیم بهتر بودیم.

وی ادامه داد: الاهلی بدون موقعیت گل توانست دو گل را به ما بزند. به هر حال این فوتبال است و نمی‌دانم چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حتی تا ثانیه‌های آخر دنبال گلزنی بودیم و نمی‌خواستیم بازنده باشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: الان گزینه‌ای غیر از برد نداریم و باید در دو دیدار آینده خود برنده شویم. حتی اگر برابر الاهلی برنده می‌شدیم هم باید پاختاکور و السد را شکست می‌دادیم، چون تیم بهتری نسبت به آن‌ها هستیم.

برانکو درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش تصریح کرد: هم در لیگ برتر و هم در آسیا، نسبت به فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم کمتر گل می‌زنیم. خستگی یکی از دلایل آن است و دیگر دلیل آن این است که وقت نداریم در تمرین‌ها خیلی روی این موضوع مانور دهیم.

وی درباره دیدار با سپاهان عنوان کرد: اطمینان دارم که بازیکنانم به زودی روحیه خود را پیدا می‌کنند و تنها مشکل ما خستگی است.

او درباره به میدان آمدن اسدی و عالیشاه گفت: می‌خواستم در این دیدار پیروز شویم و ترجیح دادم یک مهاجم کلاسیک مثل اسدی و یک عنصر هجومی مثل عالیشاه باید وارد زمین شوند، چون می‌دانستم تیم برتر زمین هستیم و این توانایی را داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الاهلی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

سفیر چین در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» بدون هرگونه آسیب به آثار باستانی استخراج خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در دیدار با «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» در ولایت «لوگر» بدون آسیب زدن به آثار باستانی استخراج خواهد شد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی بین پکن و کابل تأکید کردند.

خیرالله خیرخواه با ابراز خرسندی از توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان افغانستان و چین احیای «جاده ابریشم» را در رشد روابط فرهنگی و اقتصادی در منطقه مهم خواند و افزود: زمینه سرمایه‌گذاری تاجران چینی در افغانستان مساعد است.

وی تأکید کرد: حکومت افغانستان محیط امن کاری را برای مشارکت خارجی فراهم کرده است.

استخراج معدن «مس عینک» در دستورکار چین قرار گرفتکابل: پکن استخراج «مس عینک» را به تأخیر نیندازدچین به‌زودی مس‌های «عینک» را استحصال می‌کند

معدن مس عینک لوگر به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن مس افغانستان و دومین معدن بزرگ مس جهان در شهرستان «محمدآغه» ولایت لوگر قرار دارد.

قرارداد استخراج آن در سال 2008 میان افغانستان و شرکت چینی MCC امضا شد و حدود 30 سال است که امتیاز استخراج این معدن را در اختیار دارد.

وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به‌تازگی در بیانیه‌ای از طرف رئیس شرکت چینی نوشت: آثار تاریخی معدن مس عینک تنها سرمایه افغانستان نیست، بلکه سرمایه بشریت است و به مصونیت آثار تاریخی در منطقه کاری توجه جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)