Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:22:29 GMT

درخشش ژاوی و بونجاح به ضرر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۴۶۹

درخشش ژاوی و بونجاح به ضرر پرسپولیس

السد قطر با بازی موثر ستاره‌های اسپانیایی و الجزایری خود موفق به برتری برابر پاختاکور ازبکستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم السد قطر که در سه دیدار اخیرش ۴ امتیاز گرفته بود، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه، به مصاف تیم شکست‌ناپذیر پاختاکور ازبکستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاوی که در دیدار رفت برابر پاختاکور دو گل تماشایی به ثمر رسانده بود، همانند بازی اخیرشان برابر ازبک‌ها نمایش درخشانی ارائه کرد و در دقیقه ۹ با ضربه ایستگاهی استثنایی گل اول السد قطر را به ثمر رساند.

 

پاختاکو ازبکستان بعد از یک پیروزی و دو تساوی گذشته‌اش، امشب هم به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری در قطر بود که پس از دریافت گل برابر السد، عملکرد هجومی ارائه داد و توانست در دقیقه ۳۰ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و با ضربه سر ایگور کریمتس گل تساوی را بزند.

 

در حالی که این مسابقه با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، در دقیقه ۸۷ بغداد بونجاح با یک توپ‌گیری عالی از مدافع پاختاکور موقعیت گل به وجود آورد که پاس در عمق ژاوی را بونجاح با شوت زمینی وارد دروازه کرد تا السد با گلزنی ستاره الجزایری خود و آقای گل لیگ ستارگان قطر به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند.

 

شاگردان فریرا در السد قطر با این پیروزی ارزشمند ۷ امتیازی شدند و به صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند؛ تیم‌های الاهلی عربستان با ۶ امتیاز، پاختاکور ازبکستان با ۵ امتیاز و پرسپولیس ایران با ۴ امتیاز در رده‌های سوم تا چهارم این گروه قرار دارند.

 

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند بعد از شکست امشب مقابل الاهلی عربستان، تیم‌های السد و پاختاکور به تساوی برسند، اما درخشش ژاوی و بونجاح موجب برتری تیم قطری در لحظات پایانی و صدرنشینی آنها شد.

بغداد بونجاح پرسپولیس تهران السد ژاوی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بغداد بونجاح پرسپولیس تهران السد ژاوی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی

آفتاب‌‌نیوز :

سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری ۲ دیدار از گروه B پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این گروه ازبکستان موفق شد با نتیجه سه بر یک عربستان را شکست داده و به عنوان تیم نخست به دور بعدی صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت عراق موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد.

با این اوصاف، ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند. عربستان سه امتیازی در رده سوم قرار گرفت و استرالیا نیز با صفر امتیاز، چهارم شد.

در گروه A که بازی‌های آن امروز برگزار شده بود، تایلند در پایان ۹ امتیازی شد. ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جای گرفت و میانمار با چهار امتیاز خود را در رده سوم جای داد. چین هم بدون امتیاز چهارم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان نیز باید با ویتنام مصاف داشته باشد.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

دوشنبه ۳ اردیبهشت‌

کره‌جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰

ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان