Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:15:08 GMT

عبدالغنی: پرسپولیس مالک توپ بود، ما نتیجه گرفتیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۵۶۲

عبدالغنی: پرسپولیس مالک توپ بود، ما نتیجه گرفتیم

حسن عبدالغنی می گوید که تیمش در یک بازی بسیار سخت و فشرده و در روزهایی که بازی های فشرده ای برگزار می کنند، موفق به برتری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدالغنی بازیکن باتجربه و کهنه کار تیم فوتبال الاهلی که مقابل پرسپولیس به پیروزی ارزشمند 2 بر 1 رسیدند و حالا رتبه دوم جدول را پس از السد در اختیار دارند، در رابطه با پیروزی برابر نماینده ایران در میکسدزون خبری بازی توضیح داد: بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال پرسپولیس مالک تیم بود و ما نتیجه گرفتیم.


وی ادامه داد: بازی خوبی بود ولی ما در گروه سختی قرار داریم. خیلی خوشحالیم که در این دیدار برنده شدیم، چون ما دیدارهای فشرده ای طی این روزها داریم. چندین بازی پیاپی برگزار کرده ایم.


سوال بعدی از عبدالغنی 42 ساله در مورد تجربیاتش از حضور مقابل نمایندگان ایران و فوتبال ایران بود و اینکه کدام بازیکن همچنان در ذهنش مانده است که او پاسخ داد: همه بازیکنان ایرانی خوب بودند ولی بازیکنی که از نظر من کریم باقری بود که استثناء بود و با فکر بازی می کرد. البته بازیکنان دیگری نظیر کریمی، دایی و مهدوی کیا هم بسیار خوب بوده اند ولی از نظر من کریم باقری بهترین بود.

پرسپولیس تهران الاهلی کریم باقری عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران الاهلی کریم باقری عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!

رسانه‌های ایتالیایی از لغو تصمیم مالک و رئیس باشگاه ناپولی برای مجازات بازیکنان این تیم به یک دلیل خاص پرده برداشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در میان رؤسا و مالکان فعلی فوتبال ایتالیا، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی با اختلاف از بقیه پرحاشیه‌تر است. یکی از خصلت‌های بارز این تهیه کننده سینما، علاقه‌اش به مجازات فوری بازیکنان پس از کسب نتایج ضعیف است که معمولاً آن را با فرستادن اعضای تیم به اردوهای تمرینی تنبیهی و دور کردن‌شان از اعضای خانواده برای چند روز تا یک هفته عملی می‌کند. این سیاست او گاهی اوقات باعث بروز اختلافات داخلی شدید هم شده که نظیرش در دوران مربیگری کارلو آنچلوتی بود که بازیکنان از رفتن به اردو سر باز زدند و کارلتو نیز به دلیل حمایت از آنها مجبور به استعفا شد.

ناپولی امسال در شرایطی کاملاً برعکس فصل گذشته که بعد از 33 سال قهرمان سری A شد؛ از جمع مدعیان جا مانده است. تیم شهر ناپل نه تنها هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد، بلکه کورسوی امیدش برای کسب سهمیه  لیگ قهرمانان فصل آینده را با باخت یک بر صفر شنبه شب مقابل امپولی پایین جدولی از دست داد. این باخت با واکنش تند هواداران دوآتشه تیم همراه بود اما گویا این تمام داستان نبوده است.

باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد

طبق گزارش نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا؛ بین دو نیمه مسابقه‌ای که در ورزشگاه کاستلانی برگزار شد، دلورنتیس که از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود به رختکن می‌رود تا هنگام سخنرانی سرمربی تیم، فرانچسکو کالتزونا در محل حضور داشته باشد و بلکه با حضورش به بازیکنان برای جبران گل خورده انگیزه‌ای مضاعف بدهد که البته اینگونه نشد.

کوریره دلاسرا نوشته است که در پایان بازی هواداران دوآتشه باشگاه از دلورنتیس درخواست کرده‌اند که تیم را تا پایان فصل به اردوی تنبیهی ببرد و به آنها اجازه ندهد که نزد خانواده‌های‌شان برگردند. ظاهراً پیشنهاد آنها مالک باشگاه را هم وسوسه کرده بود که چنین اقدامی را انجام دهد و تنها مشکلات لجستیکی مانع از اجرای آن شد. مهمترین دلیل نبود اتاق‌های کافی در هتل مکان مورد نظر برای برگزاری اردو بوده است. با توجه به نزدیک بودن یک تعطیلی عمومی در ایتالیا، اکثر هتل‌ها توسط گردشگران رزرو شده بوده و به این ترتیب امکان اسکان دادن تمام بازیکنان ناپولی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود