Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:07:10 GMT

مربی پاکستانی اسکواش به مازندران می آید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۷۷۲

مربی پاکستانی اسکواش به مازندران می آید

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به تقویت استعدادیابی در رشته ورزشی اسکواش شهرستان‌ها، گفت: یوسف زی جهان مربی سابق تیم ملی اسکواش و مربی پاکستانی الاصل به مازندران می آید. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهمن صفری مرمتی عصر امروز در جلسه روسا، نوابین هیئت‌های شهرستانی و کمیته‌های استانی هیئت اسکواش مازندران اظهار داشت: مقدمات انعقاد با نامبرده انجام و وی قرار شد جهت حضور و آموزش دوره‌‌های مربی‌گری اسکواش به مدت یکسال حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال 97 برای نخستین بار لیگ اسکواش را در مازندران با حضور 16 تیم و 80 بازیکن ایجاد کردیم و از هشت شهرستان در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

صفری گفت: امیدواریم در سال جدید دومین دوره مسابقات لیگ استان را در مازندران برگزار کنیم و المپیاد استعدادهای برتر و پدیده‌های مسابقات با حضور 8 تیم استان برگزار شد.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه مازندران  در طرح آمایش قهرمانی وزارت ورزش قرار گرفت، تصریح کرد: هیئت اسکواش مازندران در ردیف سه هیئت برتر کشور در سال 97 قرار گرفته است.

قهرمانان لیگ‌های اسکواش مشخص شدندبرگزاری مسابقات اسکواش جام رمضان در تهران

صفری با بیان اینکه مسابقات جام اعیاد شعبانیه با هدف برپایی گلریزان جهت کمک به سیل‌زدگان مازندران برگزار می‌شود، افزود: عواید حاصله این مسابقات جهت کمک به سیل‌زدگان استان خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه مسابقات جام رمضان را امسال با حضور استان‌های صاحب نام اسکواش کشور بنا داریم برگزار کنیم، گفت: تقویت کلاس‌های مربی‌گری و داوری و برپایی جشنواره استعدادیابی در بهار امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی با اعلام اینکه 40 درصد اقدامات احداث نخستین کورت اسکواش ساحلی کشور انجام شده است، افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان نکا این سالن کورت در شرق مازندران امسال بنا شود.

صفری با بیان اینکه در 4 سال گذشته اقدامات خوبی برای ارتقا رشته اسکواش در مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: برنامه محوری در اجرای اهداف هیئت اسکواش مازندران دنبال می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی هیئت اسکواش مازندران برای حضور اسکواش بازان مازندران در مسابقات بین المللی خبر داد و گفت: پیشکسوتان اسکواش مازندران در مسابقات اسکواش کشور حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر

در شرایطی که تمرینات استقلال در روزهای گذشته استارت خورده یکی از اعضای کادر فنی به شدت نسبت به وضعیتش گله‌مند است.

به گزارش مشرق، «یوسو سسما» مربی بدنساز اسپانیایی تیم استقلال که از ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران آمد همزمان با نداشتن کارت بازی و حضور در حاشیه مسابقات روی نیمکت تیم، این روزها به خاطر یک موضوع دیگر به شدت از باشگاه استقلال گله‌مند است.

از افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال مطلع شدیم «سسما» که در طول این ماه‌ها همواره مسابقات استقلال را از روی سکوها دنبال می‌کرده حالا نسبت به دریافت حق و حقوقش هم از باشگاه ناراضی است.

ظاهرا مبلغی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به حساب اعضای تیم واریز شده برای این مربی اسپانیایی واریز نشده یا مقدار آن طبق توافقات حاصل بین او و باشگاه نبوده است. خبر موثق از اردوی تیم استقلال در ارتباط با سسما این است که او به شدت از وضعیتش ناراضی است و غیبت مدیرعامل در ایران هم موجب شده و نتواند با کسی در ارتباط با مشکلاتش حرف بزند. از این رو احتمال دارد به خاطر این نارضایتی و با توجه به مفاد قراردادش تهران را ترک کرده و به اسپانیا برگردد.

قهر احتمالی مربی بدنساز تیم استقلال در شرایطی کادر فنی آبی پوشان را تحت تاثیر خود قرار داده که این تیم خود را برای دیدار حساس ۱۰ روز بعد مقابل مس رفسنجان در تاریخ هجدهم فروردین ماه آماده می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال روز هجدهم فروردین باید در چهارچوب مسابقات هفته بیست و دوم در تهران میزبان مس رفسنجان باشد. این دو تیم در آخرین رویارویی در جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال مغلوب حریف رفسنجانی شده و از گردونه مسابقات حذف شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی