Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در جمع اعضای جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) که در منطقه «بئر حسن» در مجتمع فرهنگی «رسالات» برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.او در ابتدای سخنان خود به شدت حملات تررویستی روز گذشته سریلانکا را محکوم کرد و آن را یک اقدام تروریستی وحشیانه خواند و خواستار مقابله با پدیده تروریسم و ریشه‌ها و حامیان آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصرالله در این راستا با تبریک اعیاد مسلمانان و مسیحیان گفت که تروریسم مانع از نشستن لبخند بر لبان پیروان این ادیان شد، تروریسمی که در یمن و فلسطین و سریلانکا جنایت می‌کند و تفاوتی باهم دیگر ندارند.وی سخن گفتن در این خصوص را به سخنرانی آتی خویش موکول کرد و گفت که هنوز هویت کامل عاملان حوادث تروریستی سریلانکا مشخص نشده‌اند.

سیدحسن نصرالله در ادامه تاکید کرد که ناامیدی در جامعه منجر به تسلیم شدن در برابر تمامی چالش‌ها می‌شود و خطرناک‌ترین چیز‌ها در جامعه، رواج ناامیدی است؛ چه در سطح فردی و چه در سطح جمعی.وی در ادامه با اشاره به «معامله قرن»، گفت: امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند، معامله قرن محقق خواهد شد، اما اگر امیدوار و استوار باشند، به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد و هیچ استکباری نمی‌تواند توطئه‌های خود را عملی کند. همچنین اگر لبنانی‌ها ناامید شوند، آمریکا لبنان را به دستان رژیم صهیونیستی می‌دهد. عربستان و امارات در آماده کردن معامله قرن نقشی حقیقی ایفا می‌کنند.

در حالی که پیش‌تر روزنامه الرأی کویت ادعا کرد که حزب‌الله و اسرائیل در تابستان سال جاری وارد جنگ می‌شوند، رهبر حزب‌الله لبنان با اشاره به ادعای کذب این روزنامه، اعلام کرد که این ادعا از پایه غلط است و در زمان بسیار نادرستی منتشر شده است.وی تأکید کرد: مقاومت خود را برای بدترین احتمالات آماده کرده است و ما وارد تحلیل‌های سیاسی نمی‌شویم. من نمی‌خواهم قاطعانه چیزی را تایید و یا تکذیب کنم، اما نظر شخصی من بیشتر به این سمت است که بعید است رژیم صهیونیستی به دلیل عدم آمادگی جبهه داخلی، وارد جنگ شود و ادعایی که درخصوص توانایی رژیم صهیونیستی برای مقابله موشکی وجود دارد، کذب محض است. این رژیم توانایی مقابله با حملات موشکی را ندارد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تأکید کرد: آن زمان که رژیم صهیونیستی می‌توانست با تسلیحات جنگی هوایی وارد جنگ شود، گذشته است و اسرائیل مجبور است تا در هر جنگی از نیروی زمینی خود بهره بگیرد که در این صورت نیز نیروی زمینی رژیم صهیونیستی آمادگی ورود به جنگ را ندارد.او افزود: حتی رویکردی درون رژیم صهیونیستی وجود دارد که گفته می‌شود حالا که آمریکا به ریاست ترامپ در حال تلاش برای تحریم حزب‌الله و تضعیف آن است، چرا باید جنگی را علیه لبنان آغاز کنیم؟ به هر حال این رویکرد در راستای توجیه و سرپوشی برای ترس رژیم صهیونیستی از حزب‌الله است.

وی تاکید کرد: اسرائیل دشمنی طماع و حیله‌گر است. ما به هیچ‌گونه تحلیلی تکیه نداریم بلکه خود را آماده هرگونه مقابله کرده‌ایم.سیدحسن نصرالله تأکید کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی جنگ را به نفع خود تمام می‌کرد، سپری شده است.او در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درخصوص لغو معافیت‌های نفتی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: بالا رفتن قیمت نفت یکی از چالش‌هایی است که ترامپ در این تصمیم خود علیه ایران با آن مواجه است.سیدحسن نصرالله افزود: ما شاهد طغیان آمریکا علیه کشوری بزرگ و مهم همچون ایران هستیم و این طغیان نه تنها علیه ایران بلکه علیه جهان است چرا که همه سازمان‌های بین‌المللی و منافع کشور‌ها و همپیمانان بزرگ را بی‌اعتبار می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمنی آمریکا علیه کشوری بزرگ و مهم با ۸۰ میلیون نفر جمعیت، دشمنی علیه تمام جهان است.وی با طرح این پرسش که چرا آمریکا اقدام به تحریم ایران، ونزوئلا و سوریه می‌کند، تأکید کرد: آمریکا از تروریسم دفاع و حمایت می‌کند و هزاران نفر را قتل عام می‌کند و در مقابل مدعی است که با تروریسم مقابله می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه از همه ملت‌ها و کشور‌های جهان خواست که در مقابل تصمیم‌های شیطانی آمریکا بایستند.وی تصریح کرد: آیا موضع عربستان و امارات درخصوص قیمت نفت یک موضع ننگین و اشتباه نبود؟ آمریکا نه به عربستان اهمیت می‌دهد و نه به امارات بلکه تنها منافع خودش برایش مهم است و هدفش محاصره همسایه‌های عربستان و امارات است. باید حقیقت سیاست این کشور‌ها برای جهان اسلام و جهان عرب آشکار شود؛ سیاستی که در سودان، لیبی، الجزایر و بحرین به خوبی آشکار شد. این سوال مطرح است که عربستان و امارات در جهان اسلام و جهان عرب و منطقه چه کردند؟

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: اظهارات مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره ایران صحنه‌ای جدید از استکبار، تجاوز و طغیان است.او گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا اقدامات تروریستی انجام می‌دهد و از تروریسم حمایت می‌کند و هزاران نفر را در کشور‌های مختلف می‌کشد.دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: این دولت ظالمی که نهاد‌های بین المللی را به رسمیت نمی‌شناسد، باید در فرهنگ ما، دشمن اول باشد.سیدحسن نصرالله گفت که همکاری میدانی بین همپیمانان در سوریه همچنان مانند گذشته ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیخ حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تحریم های امریکا تحریم ایران حزب الله لبنان امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده حزب‌الله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است

نماینده حزب‌الله لبنان در تهران با بیان این‌که ضربات اخیر جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی تحول بزرگی است، گفت: ابعاد و نتایج این ضربه مهلک به تدریج روشن‌می‌شود. نکته مهم این است که در جریان این تحولات شاهد عقب‌نشینی غربی‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی هستیم. 

به گزارش ایسنا، سید عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب‌الله لبنان در تهران در «نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی» با بیان این‌که نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی به مرور زمان روشن‌تر می‌شود، اظهار داشت:  نتایج حمله ایران روز به روز روشن‌تر می‌شود و در آینده نزدیک لمس می‌کنیم و به‌عنوان زندگی روزمره ما خواهد شد. 

وی یادآور شد: در  جنگ ۳۳ روزه انبار آمریکا در قبرس و در لندن خالی شد، یعنی آن چیزی که الان بر سر مردم غزه ریختند همین مقدار را بر سر مردم لبنان ریختند،‌ نهایتا مقاومت پیروز شد. 

نماینده حزب الله لبنان در تهران با تاکید بر این‌که شاهد مرحله حساس در تاریخ رژیم صهیونیستی و تثبیت بازدارندگی هستیم، گفت: ما روز به روز شاهد قدرت حزب الله هستیم، توان حزب الله کمتر از یک یا دو کشور نیست، لبنان قدرت بزرگی شد و قبل از جنگ با حزب الله حتما رژیم صهیونیستی مجوز کامل را از آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای دریافت می‌کند و قطعا طبق محاسبات آنان شکست می‌خورند. 

صفی‌الدین همچنین بیان کرد: رژیم صهیونیستی در ۱۹۰ روز چه کرد؟ غزه را نابود و ویران کرد،‌ مردم را کشت،‌ نتیجه‌اش این بود که اولا خسارت‌های زیادی را دیده و دیگر این که حمایت جهان را ندارد علاوه بر این روحیه ارتش اسرائیل از بین رفت، ارتشی که ادعا دارد، با حمایت غربی‌ها نتوانست کاری انجام دهد و از نظر نظامی نتیجه‌ای به دست نیاورد، به همین دلیل چون به اهداف‌شان نرسیدند در پی حمله به رفح هستند. 

وی در ادامه با تاکید بر این‌که ضربات اخیر جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی تحول بزرگی است، اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد یک تحول مهم و سرنوشت ساز است که ابعاد و نتایج این ضربه مهلک به تدریج روشن‌می‌شود. نکته مهم این است که در جریان این تحولات شاهد عقب نشینی غربی‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی هستیم. 

نماینده حزب الله لبنان در تهران یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی دارای سه پایگاه مهم در ایران،‌ ترکیه و عربستان بود، که با پیروزی انقلاب اسلامی،‌ پایگاه اول را از دست داد، بعد از آن ترکیه نیز متوجه شد آمریکا از هیچ کس جز اسرائیل حمایت نمی‌کند و تلاش کردند تا به خودشان متکی باشند. در مورد پایگاه سوم یعنی عربستان نیز محمد بن سلمان در جریان جنگ یمن متوجه شد که آمریکایی‌ها پشتش را خالی کردند بنابراین معتقد است با پول می‌توان به خود تکیه کرد. 

صفی‌الدین در پایان خاطرنشان کرد: واقعا اکنون ما درون تئوری امام خمینی(ره) که اسرائیل باید نابود شود، قرار داریم و حرکتی هم که جمهوری اسلامی ایران انجام داد تثبیت معادله بود مبنی بر این‌که هر عملی علیه ایران را پاسخ می‌دهد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی یک حرکت تاریخی در جهان اسلام بود
  • سفیر اسبق ایران در لبنان: آمریکا تمایلی به افزایش تنش بین ایران و اسرائیل ندارد
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل
  • نماینده حزب‌الله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است