Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست پرسپولیس ایران مقابل الاهلی عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به بررسی بازی میان تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان پرداخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این پست اینستاگرامی در مورد باخت پرسپولیس مقابل نماینده سعودی و عمر السوما ستاره این بازی یعنی بازی واکنش نشان داد و نوشت: " عمر السوما زننده ۲ گل تیمش مقابل پرسپولیس ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن یک تنه تیمش را با ۶ امتیاز به رتبه دوم جدول رساند. پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. "

حالا پرسپولیس با تحمل این شکست در بازی‌های برگشت بعدی باید به مصاف السد قطر و پاختاکور ازبکستان برود.

بیشتر بخوانید:

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است

آفتاب‌‌نیوز :

رضا عنایتی، سرمربی پیکان، پس از شکست ۲ بر صفر امروز (یکشنبه) مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امروز بازی آنطور که انتظار داشتیم در زمین رقم نخورد و جا دارد به پرسپولیس بابت کسب سه امتیاز امروز تبریک بگویم. چیزی که مد نظر داشتیم نشد ولی بد نبودیم. دو روز قبل از بازی سه بازیکن تاثیرگذار ما دچار مصدومیت شدند و امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم. کار سختی مقابل تیمی که ۸۰ درصد بازیکنانش ملی پوش هستند داشتیم، امروز از جوانان استفاده کردیم و خداراشکر دیدیم که بچه‌ها تمام توان خود را گذاشتند ولی آنچه می‌خواستیم نشد. با این حال از بازیکنانم تشکر کنم. تمام پتانسیل و انرژی خود را گذاشتند، چند روزی استراحت می‌کنیم. سال نو را به همه تبریک می‌گویم. چند روز استراحت می‌کنیم و با انرژی بیشتر کار را دنبال می کنیم تا نتایجی که درخور شأن پیکان است را کسب کنیم.

در مورد صحنه مشکوک برخورد توپ با دست مهدی ترابی در محوطه جریمه گفت: آقای اسماعیلی (مدیر رسانه‌ای پیکان) درمورد داوری صحبت کردند، من خیلی حرف نمی‌زنم. داوران خیلی کم طاقت شدند، در صحنه‌ای که من کارت گرفتم، ببینید به داور چه گفتم. گفتم چرا شما که دیدید، نظر نمی‌دهید و به داور کمک نمی‌کنید.

او افزود: قرار نیست که ما اصلا حرفی نزنیم، مگر می‌شود با داور چهارم حرف نزنیم. به کمک داور همین را گفتم که شما دیدید پس چرا نگفتید؟ مگر این فحش یا توهین است؟ در صحنه‌ای که در سیرجان توپ به سر بازیکن ما خورد و بعد به دست بازیکن ما خورد، پنالتی گرفتند. اینجا توپ درست به دو دست برخورد کرد، حالا کارشناسان درمورد آن صحبت می‌کنند. ما آنقدر از این صحنه‌ها داشتیم، نمی‌خواهم حرف بزنم. تیمی که تماشاگر نداشته باشد، همین است. هیچکس به آن نمی‌پردازد. بازیکن ۱۶ ساله و ۱۷ ساله بازی بدهید هم هیچ کس به شما نمی‌پردازد. داوری هم همین شکل است. ما عادت نداریم و گفتیم احترام و باز هم احترام می‌گذاریم. به جامعه داوری احترام می گذاریم و امیدوارم در سال جدید یک رویکرد جدید ادامه بدهیم و فوتبال ما روز به روز بهتر شود.

او درمورد مصدومیت حامد پاکدل گفت: بله حامد یکی دو بار با شانه به زمین افتاد و متاسفانه ما بازیکن نداریم. او جزو بازیکنان تاثیرگذار ماست و دیدم که به خاطر تیم درد می‌کشد. خودم در این موارد زرنگ هستم و نخواستم ریسک کنم چون بازی حساسی پیش رو داریم و تعویض کردیم که ریکاوری شود و شرایط خوبی به دست بیاورد چون بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری برای ماست.

"پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟" عنایتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا عنوان کرد: تیم‌هایی که در لیگ ما شرایط خاصی دارند مشخص هستند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور. همیشه تیم‌های ما سه تکه هستند. پنج تیم اول به دنبال قهرمانی‌، پنج تیم دوم برای وسط جدول و پنج تیم سوم برای نیفتادن می‌جنگند. این متاسفانه اتفاقی است که در لیگ ما وجود دارد. اگر از ابتدای لیگ از کسی بخواهید این سه تیم را جدا کند، به راحتی این کار را می کند. پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است که بازیکنان فوق العاده با کیفیتی دارد و امروز روز خوب پرسپولیس جلوی ما بود و ما هم فوتبال رو به جلو بازی کردیم. البته من از نحوه بازی فوتبالمان راضی نیستم چون به مراتب بهتر از این هم بازی کرده بودیم.

سرمربی پیکان درمورد اینکه تیمش ضدفوتبال بازی نکرد، گفت: در تیم‌هایی که بودم دیدید، با تیم‌هایی به لحاظ نفری ضعیف‌تر هم مقابل تیم‌های بزرگتر قرار گرفتم ولی یک فلسفه‌ای دارم که به هر قیمتی نتیجه را نمی‌خواهم. می‌خواهم آن‌هایی که فوتبال را می‌بینند و آن را می‌فهمند جنبه خوب آن را ببینند. بچه‌های ما امروز یک مقداری در شوک بودند چون نبودن سه بازیکن تاثیرگذار در بازی می‌تواند شرایط شما را تغییر دهد که افشین صادقی ۱۷ ساله امروز مقابل پرسپولیس بازی کرد. این‌ها برای من خوشایند است. کار خودمان را انجام می دهیم که زیبا بازی کردن در فوتبال است و هر نتیجه‌ای می‌تواند در فوتبال رخ دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هنر مصاحبه پس از بازی؛ عصبانیت کلوپ، طعنه‌های پوستکوعلو
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • بازی دومنظوره پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی