Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:51:48 GMT

برف مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۹۹۹

برف مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

تبریز - ایرنا - اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دوشنبه شب اعلام کرد به دلیل بارش برف و سرما مدارس در بعضی از شهرهای استان تعطیل بوده و یا با تاخیر آغاز می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا سه‌شنبه (سوم‌ اردیبهشت ماه) در منطقه هوراند، همه مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه گزارش، در مدارس شهری هوراند نیز مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنائی تعطیل و سایر مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند.
گزارش حاکی است: همچنین در منطقه خواجه همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
بر اساس گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا در منطقه هشترود نیز همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می‌شوند.
مناطق مختلف آذربایجان شرقی از جمعه گذشته شاهد بارش برف و دمای هفته در این مدت در برخی نقاط بیش از 110 درجه کاهش یافته است.
بارش برف موجب بسته شدن راه 60 روستا در شهرستان ورزقان شده بود و با وجود تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری در زمان حاضر راه دسترسی 7 روستای این شهرستان همچنان مسدود است.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش مدارس تعطيلي برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش ایرنا، برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پرواز‌های فرودگاه امام راه اندازی شده و پرواز‌های خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد