Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@17:13:59 GMT

توصیه اورژانس در پی کاهش ناگهانی دما

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۰۰۱

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی گزارش حوادثی ناشی از استفاده از وسایل گرمایشی طی ٧٢ ساعت گذشته، استفاده ایمن از این وسایل را توصیه کرد. آفتاب‌‌نیوز : مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برودت ناگهانی هوا و کاهش محسوس دمای هوا در اکثر شهرهای کشور خصوصاً شهرهای غربی و شمال غربی کشور و استان تهران توصیه می‌کنیم که شهروندان در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی نکات ایمنی را رعایت کنند چرا که سهل انگاری در استفاده از وسایل گرمایشی و استفاده از وسایل گرمایشی نا ایمن می‌تواند موجب بروز حوادث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از ٧٢ ساعت گذشته تا کنون حوادثی که در ارتباط با استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد بوده است گزارش شده که موجب جانباختن تعدادی از افراد شده است، از همین جهت سازمان اورژانس کشور به شهروندان توصیه می‌کنند تا قبل از استفاده از وسایل گرمایشی از ایمنی آنها اطمینان حاصل کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اورژانس سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:باران های سیل‌زا از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار خراسان رضوی را فرا می گیرد و حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

سارا حکمی افزود: همچنین با فعال شدن این سامانه، دما به طور محسوسی در روزهای پایانی آخر هفته کاهش خواهد یافت به طوری که میانگین بیشینه دما در روز جمعه نسبت به امروز ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

وی  گفت: برودت هوا و کاهش محسوس دما موجب خواهد شد بارندگی ها در مناطق کوهستانی و شمالی در ساعاتی از روز جمعه هفته جاری، به شکل برف و باران باشد.


دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریتهای اورژانس کشور در ایلام نوروز
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده ای