Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@19:35:15 GMT

حضور نخست‌وزیر پاکستان در حرم امام خمینی+عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۰۸۹

حضور نخست‌وزیر پاکستان در حرم امام خمینی+عکس

نخست وزیر پاکستان در پایان سفر دو روزه خود به ایران در حرم مطهر امام خمینی(س) حاضر شد و به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد. آفتاب‌‌نیوز : عمران خان، نخست وزیر پاکستان که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سفری دو روزه به تهران آمده بود ساعاتی پیش در پایان سفر خود در مرقد امام خمینی (ره) بیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نخست وزیر پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیونیوز، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید.

وزیر دفاع پاکستان افزود: هیچ فشاری بر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسراییل وجود ندارد و پاکستان در کنار فلسطینی‌ها می‌ایستد.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق ادامه داد: سفارت ایران از سوی اسراییل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند. ایران حق داشت که انتقام بگیرد.

خواجه آصف تصریح کرد: حمله به سفارت ایران از سوی اسراییل نقض آشکار قوانین بود. پس از حمله به سفارت ایران انتظار می‌رفت که این کشور پاسخ بدهد. آنچه برای ایران اتفاق افتاد به دلیل ایستادگی در کنار مردم فلسطین است.

وزیر دفاع پاکستان گفت: این جنگ روی سراسر جهان اثر خواهد گذشت و آتش این جنگ دامن کشورهای بزرگی را که از اسراییل حمایت می‌کنند نیز خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این جنگ بر پاکستان نیز اثر خواهد گذاشت. پاکستان برای آزادی فلسطین دعا می‌کند و از فلسطینیان حمایت می‌نماید. ما نمی‌خواهیم تنش‌ها افزایش پیدا کند. کشتار در فلسطین باید متوقف شود.

کد خبر 6079276

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره