Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده امیدوار به ارائه یک نمایش درخشان دیگر از شاگردانش است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلاوس در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) شرایط آبی و اناری‌ها را مطلوب دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: بازی سختی خواهد شد. آلاوس همان طور که در سالیان اخیر نشان داده تیمی است که خوب دفاع می‌کند.این تیم  روند خوبی داشته و هنوز شانس کسب سهمیه اروپایی را دارد. بودن در  رده‌های بالایی جدول برای آن‌ها یک دستاورد عظیم است. آلاوس برای برد به میدان خواهد آمد و انگیزه زیادی هم دارد. هفته فشرده‌ای پیش رو داریم که انرژی زیادی از تیم می‌گیرد. خواهیم دید چه تصمیمی برای ترکیب می‌گیریم. قهرمانی در لالیگا را می‌خواهیم.  سرنوشت در دست خودمان است. هفته فشرده‌ای داشتیم و امکان دارد تغییراتی در ترکیب به وجود بیاورم. قصد داریم هر چه زودتر تکلیف قهرمانی را مشخص کنیم. با تیمی بازی داریم که به سهمیه اروپایی فکر می‌کند. به پیروزی در بازی فردا می‌اندیشیم.

او در ادامه افزود: این تیم به فشارها عادت دارد. بارسلونا همیشه در بازی‌ها دشوار، شخصیتش را نشان داده است؛  بخصوص در بازی‌های حذفی. آرام هستیم اما از طرفی می‌دانیم در مقطع پایانی فصل هر بازی حکم یک فینال را دارد و جای لغزش ندارید.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم