Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@09:32:13 GMT

با ۶۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۲۸۵

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی فرودین ماه ۹۸ است که کمتر از ۶۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار تهران خودرو بازار خودرو ۶۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری های خوش قیمت بازار ایران را بشناسید

جست‌وجو میان هندزفری‌های خوش‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه به معنای رضایت دادن به هدفون‌های فیک و بی‌کیفیت نیست. یافتن تعادل کامل بین کیفیت و قیمت می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. هنگامی که با انبوهی از گزینه‌ها روبه‌رو می‌شویم، اغلب کاربران به این فکر می‌کنند که کدام هندزفری ارزش خرید بیشتری دارد.

محصولات صوتی بسیار باکیفیتی از جمله انواع هندزفری بی سیم را می‌توانید در بازار پیدا کنید که به هر نیاز و سلیقه‌ای پاسخ می‌دهند. اما یک خرید خوب نیازمند آشنایی شما با برندها و مدل‌های مختلف است.

در این مقاله به بررسی هندزفری های خوش قیمت بازار ایران می‌پردازیم و به شما کمک خواهیم کرد تا طبق نیاز و بودجه‌تان بتوانید هدفون مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت هندزفری QCY و برخی از برندهای کمترشناخته‌شده در برابر نام‌های مطرحی مانند قیمت هندزفری انکر، سونی و جی بی ال کمتر است. پس سعی می‌کنیم با نگاهی بر ارزش خرید بالا مطلب را به پیش ببریم.

هندزفری ارزان باسیم

باتوجه به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از بسیاری از گوشی‌ها، خرید هندزفری باسیم فقط می‌تواند به تعداد محدودی از کاربران پیشنهاد شود. اما اگر از طرفداران پروپاقرص هدفون سیمی هستید، مدل‌های بسیار ارزانی از شیائومی، ای کی جی و تسکو در بازار وجود دارند. Mi Earphones Basic شیائومی برخلاف قیمت پایینی که دارد، کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهد. مدل‌های ۵۰۷۱ و ۵۰۷۶ تسکو هم گزینه‌های ارزان‌قیمت و باکیفیتی محسوب می‌شوند.

برای مشاهده قیمت انواع هدفون‌های باسیم می‌توانید در بخش محصولات زومیت وارد دسته هدفون و هندزفری شوید و با انتخاب فیلتر باسیم، ارزان‌ترین یا بهترین محصول مطابق با نیاز خود را پیدا کنید. در سایر برندها از جمله یوسمز، لنوو و ریمکس نیز محصولات درخور توجهی را می‌توانید بیابید.

لنوو QT82

ایرباد لنوو QT82 با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومان انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود. این هدفون در دو رنگ سفید و مشکلی عرضه می‌شود و با درایور ۱۳ میلی‌متری و بازه فرکانس پاسخ‌دهی در محدوده شنوایی انسان، توانایی پخش صدایی شفاف با باس عمیق را دارد. همچنین با شارژدهی حداکثر ۸ ساعته، کنترلر لمسی و فناوری حذف اکو در مکالمه می‌تواند یکی از گزینه‌های خوش‌قیمت بازار لقب بگیرد.

کیو سی وای T19

از دیگر مدل‌های محبوب در بازار ایربادهای بی‌سیم می‌توان به کیو سی وای T19 اشاره کرد. این هدفون تو گوشی درایور ۱۰ میلی‌متری و شارژدهی حدودا ۷ ساعتی در زمان پخش موسیقی دارد. نویزهای حین مکالمه را به خوبی حذف می‌کند و از طریق محفظه شارژ تا ۴ بار می‌توانید هردو ایرباد را شارژ کنید که خیالتان از بابت نداشتن دسترسی به برق آسوده خواهد شد.

هدفون T19 یک اپلیکیشن اختصاصی برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر اهل بازی هستید با لمس طولانی روی هر ایرباد می‌توانید حالت کاهش تأخیر صدا را فعال کنید که تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد.

هایلو W1

هایلو W1 قیمتی بیش از ۱ میلیون تومان دارد و در این رده قیمتی کمتر محصولی می‌تواند با آن به رقابت بپردازد.‌ این ایرباد از کدک AAC و aptX پشتیبانی می‌کند و فناوری حذف نویز پیشرفته‌ی آن، کیفیت صدا حین مکالمه را به شدت بالا می‌برد. شارژدهی هر ایرباد حدود ۶ ساعت است و طی ۲ ساعت درون محفظه شارژ به‌طور کامل شارژ می‌شوند.

هندزفری هایلو W1 در دو رنگ براق آبی تیره و سفید عرضه می‌شود. به بلوتوث نسخه ۵.۲ مجهز است و با کنترلر لمسی و ضربه زدن به ایرباد امکان اتصال، قطع تماس و کنترل محتوای در حال پخش را خواهید داشت.

شیائومی ردمی بادز ۵

اگر بودجه خود را تا ۲ میلیون تومان افزایش دهید، می‌توانید هندزفری بلوتوثی شیائومی ردمی بادز ۵ را تهیه کنید که ارزش خرید فوق‌العاده زیادی دارد. از مشخصات فنی این هدفون می‌توان به درایور داینامیک ۱۲.۴ میلی‌متری با آهنربای نئودیمیوم و دیافراگم با روکش تیتانیوم اشاره کرد. ترکیب این موارد با حذف نویز فعال تا 46 دسی‌بل و شارژدهی ۸ ساعته با روشن بودن نویز کنسلینگ می‌تواند ردمی بادز ۵ را به انتخاب اول بسیاری از افراد بدل کند.

از سایر قابلیت‌های این ایرباد می‌توان به سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و iOS، تنظیم هوشمند حذف نویز در سه سطح مختلف، امکان تنظیم اکولایزر، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و قابلیت اتصال سریع از طریق بلوتوث اشاره کرد.

انکر SoundCore Life Note 3

برای بازه قیمتی ۲ تا ۳ میلیون می‌توان به سراغ خرید انکر Life Note 3 رفت که درایور ۱۱ میلی‌متری دارد و حذف نویز فعال هم ارائه می‌دهد. شارژدهی این ایرباد حداکثر ۷ ساعت است که تا ۳۵ ساعت با محفظه شارژ می‌تواند ادامه پیدا کند. در سه رنگ مشکی، سفید و آبی قابل خریداری است و به‌راحتی به محصولات اپل و گوشی‌های اندرویدی متصل خواهد شد.

جی بی ال TUNE 215BT

برای علاقه‌مندان به جی بی ال هم مدل TUNE 215BT را پیشنهاد می‌دهیم که از نوع هدفون‌های دور گردنی است. قطر درایور این محصول ۱۲.۵ میلی‌متر است و حداکثر حساسیت و سطح فشار صدای آن به ۱۱۸ دسی‌بل می‌رسد. با این‌که 215BT نویز کنسلینگ فعال ندارد اما به صورت پسیو نویزهای اطراف را حذف می‌کند. فناوری Pure Bass برای افزایش کیفیت صدای بم در این هدفون استفاده شده است و وزن سبکی دارد.

تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید تا یک ساعت از این هندزفری استفاده کنید. TUNE 215BT تنها در ۲ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و حداکثر ۱۶ ساعت در حالت پخش صدا شارژدهی خواهد داشت. جی بی ال در تولید این هدفون طراحی ارگونومیک را کاملا‍ به‌کار گرفته است و در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، بنفش و قهوه‌ای در دسترس است.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

نماینده سامسونگ در این مقاله بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برچسب قیمتی دارد و برای افرادی مناسب است که ابعاد گوش آن‌ها کوچک است و با گلکسی بادز پرو احساس راحتی نمی‌کنند. گلکسی بادز ۲ دارای ووفر ۱۱ میلی‌متری برای افزایش کیفیت صدای بم است. همچنین توییتر ۶.۵ میلی‌متری برای حذف اعوجاج صدا دارد. این ایرباد را علاوه بر کابل Type-C با شارژ بی‌سیم Qi نیز می‌توانید شارژ کنید.

بادز ۲ علاوه بر نویز کنسلینگ فعال امکان استفاده از حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا را فراهم می‌کند. اگر گوشی سامسونگ دارید، به لطف استفاده از کدک اختصاصی سامسونگ ارتباط پایدارتری را تجربه خواهید کرد. از اپلیکیشن Galaxy Wearable هم می‌توانید جهت تنظیم و شخصی‌سازی صدا بهره ببرید.

نکاتی پیش از خرید هدفون و هندزفری

پیشنهاد می‌شود پیش از خرید هدفون از افراد متخصص کمک بخواهید یا از تجربیات سایر کاربران استفاده کنید. نوع هدفون در تجربه‌ی شما بسیار تأثیرگذار است و ممکن است شکل ظاهری ایرباد هم گوش شما را اذیت کند. در بخش محصولات زومیت می‌توانید سوالات احتمالی خود را مطرح کنید. کارشناسان زومیت در کنار سایر کاربران پاسخگوی شما خواهند بود.

به ویژگی‌های مختلفی مانند حذف نویز و ضدآب بودن توجه کنید. شاید برخی از این امکانات برای شما کاربردی نباشند اما می‌توانند در قیمت نهایی کالا تأثیر بگذارند. هندزفری‌های دارای ANC یا نویز کنسلینگ فعال قیمت بیشتری نسبت به هدفون‌های عادی دارند.س

اگر قصد خرید هندزفری بی‌سیم دارید، طول عمر باتری آن را درنظر بگیرید. هدفون‌های گران‌تر معمولا توانایی‌هایی بیشتری دارند اما این گزاره همیشه درست نیست. ابتدا نیاز و بودجه خود را مشخص کنید و باتوجه به آن یکی از هندزفری های خوش قیمت بازار ایران را خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید خودرو متوقف شد
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • هندزفری های خوش قیمت بازار ایران را بشناسید
  • حال و هوای بازار بجنورد در چند قدمی سال نو
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست