Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران فرشاد احمدزاده در یک قدمی منطقه سقوط!

طرفداری- در بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر لهستان که برای رهایی از منطقه سقوط این لیگ به دسته پایین‌تر انجام می‌گیرد یاران فرشاد احمدزاده مقابل کورونا با نتیجه 2 بر 0 شکست خوردند و وضعیتشان در جدول بحرانی شد.

تیم اشلاسک وروتسواف در بازی پلی‌آف لیگ برتر لهستان مقابل کرونا با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار فرشاد احمدزاده 63 دقیقه به میدان رفت.

تیم اشلاسک با قبول این شکست در رتبه ششم از جدول 8 تیمی این مرحله قرار گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روزهای سیاه مورایس با این رقیب!

به گزارش ورزش سه، شکست مقابل گل‌گهر در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر که در دی ماه برگزار شد شروعی بود برای روزهای تلخ و شکست‌های متوالی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، روزهای سختی که مورایس و شاگردانش تجربه کردند.

گل‌گهر سیرجان در روزی که سپاهان 10 بازیکن‌اش را در اختیار نداشت شکست سنگینی را به این تیم تحمیل کرد و در آن مسابقه قهرمانی نیم فصل را از طلایی پوشان گرفت و در غیاب مهره‌های اصلی خط هافبک و حمله سپاهان روز سختی را برای آنها رقم زدند، اما این مسابقه متفاوت خواهد بود و مورایس با حداکثر توان و با حضور ستاره‌هایش به میدان خواهد رفت و به دنبال جبران شکست نیم فصل نخست خواهند بود.

سپاهان پس از شکست مقابل گل‌گهر در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال شکست خورد و از جام باشگاه‌های آسیا کنار گذاشته شد، در بازی مستقیم با استقلال که حکم فینال زودرس لیگ را داشت شکست خورد تا اختلاف امتیاز بیشتر شود و مقابل پیکان هم در لیگ برتر شکست خورد، در این بین سپاهانی‌ها شمس‌آذر را در جام حذفی شکست دادند و به مرحله بعدی صعود کردند.

اما بازهم یک نکته روشن برای دیدار انتقامی سپاهان و گل‌گهر وجود دارد، طلایی‌پوشان پیش از این مسابقه مهم و سخت موفق شدند در یک نمایش دلچسب فولاد را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و به ناکامی‌های خود در لیگ برتر پایان دهند تا با روحیه بالاتری مقابل سرمه‌ای پوشان حضور پیدا کند.

خوزه مورایس در این مسابقه نبرد تاکتیکی سختی مقابل مربی صاحب سبک و کاربلد یونانی خواهد داشت و گل‌گهر هم مهره‌های تاثیرگذار خوبی در اختیار دارد، این مسابقه می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر باشد و از لحاظ فنی و تاکتیکی جذابیت‌های خاصی را به فوتبال دوستان ارائه کند.

این مسابقه حساس یکشنبه ساعت 18:45 به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • حسرت هوادار مقابل استقلال سه ساله شد
  • (عکس) جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم
  • سپاهانی‌ها برای اخراج پرواز می‌کنند!
  • خیبر یک گام به لیگ برتر نزدیک شد/ شکست چادرملو برابر مس سونگون
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • آغاز روزهای سیاه مورایس با این رقیب!
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف
  • شکست یاران کریمی در هفته سی‌ام لیگ ترکیه
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟