Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد گل های خورده آبی های لندن در لیگ برتر، چهار رقمی شد.

طرفداری- گل جف هندریک به چلسی در جریان دیدار شاگردان ساری با برنلی، هزارمین گل لیگ برتری بود که چلسی دریافت کرد. آنها از این حیث در رتبه نهم قرار دارند.

به نقل از وبسایت رسمی لیگ برتر؛ چلسی نهمین تیم تاریخ این لیگ است که از مرز +1000 گل عبور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال دیگر تیمی بود که در این فصل، هزارمین گل خود در لیگ برتر را دریافت کرد. از این حیث اورتون در تاریخ لیگ برتر رکورددار است:

از نظر برترین خطوط حمله تاریخ لیگ برتر نیز منچستریونایتد، مقتدرانه در صدر قرار دارد؛ شیاطین سرخ امیدوارند در همین فصل از مرز +2000 گل در لیگ برتر بگذرند. برای این کار در 4 بازی باقی مانده باید حداقل 13 گل به ثمر برسانند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی

دو محصول «کالانو» و «باجت» بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در جریان هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی که با حضور نوآوران برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصولات «کالانو» بانک تجارت و «باجت» شرکت سیمرغ تجارت (شرکت زیرمجموعه بانک تجارت) به‌عنوان محصولات برتر در حوزه نوآوری معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور معاونین وزارت صمت، رئیس هیات ‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی و و نوآوری کشور همراه بود، «کالانو» لوح زرین را دریافت کرد؛ محصول اعتبار خرید بانک تجارت که امکان خرید محصولات متنوع از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم کرده است.

در این بازار اعتباری خرید کالای بادوام که با استقبال خوب مشتریان نیز همراه شده است، از ابتدای راه‌اندازی در آذرماه تاکنون قریب به 14.000 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به مشتریان اعطا شده است.

همچنین اپلیکیشن «باجت»، دیگر محصول بانک تجارت هم که در این مراسم موفق به دریافت لوح زرین شد، با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به‌صورت کاملا غیرحضوری، دریافت تسهیلات کاملا آنلاین، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به صورت آنلاین و دریافت اعتبار کوتاه‌مدت ماهانه BNPL را فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • سمیر نصری: آنتوان گریزمان جزو ۵ بازیکن برتر تاریخ فرانسه نیست
  • فدریکو والورده و میراثی که ادامه دارد / نکته آماری
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور/ معرفی ۱۲۰۰ زوج جوان برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»
  • پرتاب ۶ هزارمین ماهواره استارلینک به فضا با موشک فالکون
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی استقلال با هوادار در هفته ۲۱ لیگ برتر