Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی مصر که از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) آغاز شده بود روز گذشته رأس ساعت ۲۱ به وقت محلی در تمامی حوزه‌های اخذ رأی در سراسر مصر به پایان رسید.

قاضی لاشین ابراهیم، رئیس کمیته عالی انتخابات مصر اعلام کرد نتیجه همه‌پرسی در خارج از کشور همزمان با نتیجه همه‌پرسی در داخل مصر اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات همه پرسی مصر آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر در نیویورک: کریمه برای روسیه است + فیلم

کانال تلگرامی Tsargrad.TV ویدئویی را از یک بنر تبلیغاتی در نیویورک آمریکا منتشر کرده است که علنا اعلام می‌کند کریمه بخشی از روسیه است.

در این بنر تبلیغاتی که به مناسبت ۱۰ ساله شدن الحاق کریمه به روسیه در مرکز شهر نیویورک به نمایش درآمده است، کلماتی روی پس زمینه پرچم روسیه نمایش داده می‌شود که اعلام می‌کند «کریمه روسیه است. ۱۰ سال در کنار یکدیگر.»

در ۱۶ مارس یک همه‌پرسی مردمی در کریمه برای پیوستن به روسیه برگزار گردید و نهایتاً ۹۳ درصد شرکت کنندگان در همه‌پرسی به الحاق این شبه جزیره به روسیه رأی مثبت دادند. اوکراین مدعی است کریمه بخشی از خاک این کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بنر در نیویورک: کریمه برای روسیه است + فیلم
  • ملوان راهی جز پیروزی در این بازی ندارد
  • جلسه شورای عالی کار پایان یافت/ نتیجه جلسه درباره دستمزد ۱۴۰۳ چه بود؟
  • امروز هم جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  • جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت
  • پایان حواشی سرمربی آلومینیوم: از این به بعد حسن‌زاده!
  • نظارت ویژه بر بازار کالا‌های اساسی در سیستان و بلوچستان تا پایان ماه مبارک رمضان
  • کاهش مدت خدمت سربازی تایید شد + جزئیات
  • سپاهان در اندیشه چهارمین پیروزی در پنجمین میزبانی از گل​گهر