Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@11:30:57 GMT

بازیگر زن بی حاشیه در باجه بلیط فروشی/ عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۳۰۵

غزل شاکری با انتشار این عکس نوشت:

بالاخره بعد از سال ها و فعلا برای مدتی کوتاه دری باز شد و

همراه شدیم با "شیار استدیو" و بخشی از خاطرات باقیمانده تماشاخانه ای تماشایی.

بعضی روزها من ،در باجهء بلیط فروشی، قدیمی و  پر داستان تئاتر دهقان تماشاخانه تهران تئاتر نصر.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلیط تئاتر غزل شاکری عکس بازیگران بازیگر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵ هزار و ۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش فروش شده است.

وی افزود: از ۵ هزار ۵۸۰ بلیط پیش فروش شده ۲ هزار و ۳۱۰ بلیط بصورت اینترنتی و ۳ هزار و ۲۷۰ بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است.

کهریزی در ادامه افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵ هزار ۳۰۰ مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد.

وی عنوان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام نموده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی پاسخگو می‌باشد و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه درمیان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.

کد خبر 6058214

دیگر خبرها

  • قطار اکونومی فدک چیست؟
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد
  • پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • بانک‌ها به تعطیلات رفتند؟
  • ساعات کاری شعب پست بانک ایران و سامانه های چکاوک، ساتنا و پایا در ایام نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد