Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:07:17 GMT

لایروبی کانال های آب کشاورزی در سرخه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۳۰۶

لایروبی کانال های آب کشاورزی در سرخه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جهادگران با لایروبی کانال های آب به یاری کشاورزان روستای جوین سرخه شتافتند.

کانال های آب روستای جوین سرخه بر اثر جاری شدن سیلاب مسدود شده بود که جهادگران پایور سپاه ناحیه سرخه برای لایروبی آن اقدام کردند.

انتهای پیام / گ

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه گفت: بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در آستانه شروع فصل بهار و آغاز فعالیت‌های کشاورزان و رونق بخش کشاورزی در نواحی سردسیری به یاری کشاورزان آمده تا با بازگشایی جاده‌های بین مزارعی، ترمیم و لایه روبی کانال‌های کشاورزی و نشاط و شادی را به دل مردم بازگرداند. وی بیان کرد: در اولین روز از اجرای طرح‌های خدمات رسانی در نواحی سردسیری در یکی از این مناطق لایه روبی و ترمیم بیش از سه هزار متر آغاز شده و بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این منطقه از خدمات این طرح بهرمند می‌شوند. غلامی افزود: سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با مشارکت و همکاری سازمان بسیج سازندگی و یگان مهندسی تیپ ۴۸ فتح استان در سال زراعی گذشته بیش از هشت هزار متر مربع در زمینه ترمیم، لایه روبی و فعالیت‌های عمرانی بخش کشاورزی به کشاورزان خدمات رسانی کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پل جهادگران خرم آباد بر اثر بارش شدید باران زیر آب رفت
  • بخش دریایی کانال آبرسان میگو در گلستان لایروبی می‌شود
  • پهپاد یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع کشاورزی است
  • هموارسازی جاده صالح آباد به همت جهادگران بسیجی + تصاویر
  • شهروند خبرنگار؛ساماندهی کانال در سلماس
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • باغداران از نهال شناسه دار در باغات استفاده کنند
  • گام بلند دولت سیزدهم برای تامین آب غرب استان سمنان
  • اجرای همزمان ۵ پروژه برای تأمین آب کشاورزی در شفت
  • **لایروبی ۴۳هزار متر مکعب رودخانه های شمال تهران