Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: سطح آب در هورها و کالورت هایی که به سمت هورها می رود کاهش پیدا کرده است، اما سطح آب در سمت شادگان هنوز بالا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی بامداد سه شنبه ۳ اردیبهشت در بازدید از تالاب شادگان اظهار کرد: در ابتدا تصمیم گرفتیم ورودی نهر بهره را حدود ۱۵۰ متر مکعب بر ثانیه کاهش دهیم و در حال حاضر تیم هایی در حال فعالیت هستند تا آورد نهر ماله و کانال ریزگرد را فعال کرده و در تالاب منصوره پخش کنند و از این طریق ورودی نهر بهره را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه خروجی سدها کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: سطح آب پایین آمده و از طرفی خروجی از کالورتها نیز افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم ظرف ۲۴ ساعت آینده شرایط در تالاب و شهر شادگان و روستاها به تدریج بهبود پیدا کرده و سطح آب کاهش یابد.

شریعتی خاطرنشان کرد: ورودی نهر بهره را نیز به تدریج، بیشتر کاهش خواهیم داد و امیدواریم‌ شرایط حادی که اکنون در شادگان‌ شاهد هستیم از فردا به سمت عادی شدن حرکت کند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: امیدواریم ظرف چند روز آینده تبعات سیل از بخش جنوب خوزستان نیز خارج شده و استان به شرایط عادی بازگردد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب سیل کاهش شرایط شادگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس کل دادگستری لرستان از رسیدگی به سه هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری امروز ۲۷ اسفندماه با بیان اینکه عملکرد دادگستری استان لرستان سه هزار و ۶۷۱ فقره پرونده‌ بوده است، اظهار کرد: با این اوصاف تمامی پرونده‌های که در طول سال جاری وارد دادگستری شده رسیدگی شده و مازاد بر آن سه هزار و ۶۷۱ فقره پرونده نیز که مربوط به سال‌های گذشته بوده رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این پرونده‌ها که مورد رسیدگی قرار گرفته، پرونده‌های مسن بوده که بالای یک سال از تشکیل آن‌ها گذشته است، بیان کرد: در سال جاری سه هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: در ابتدای امسال ۴۱ شعبه نامتعارف و دارای پرونده‌های بالای استاندارد در دادگستری داشتیم که با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته این تعداد شعبه تا پایان بهمن ماه به ۱۸ مورد کاهش یافته و تا پایان سال هم که آمار آن در سال آینده قطعی می‌شود تعدادی از آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و به شعب متعارف تبدیل خواهند شد.

شهواری با بیان اینکه با اقدامات قضایی صورت گرفته در استان، پرونده‌های سرقت به دادگستری کاهش پیدا کرده است، افزود: همچنین آمار ورودی پرونده‌های قاچاق مواد مخدر نیز به دادگستری استان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به ارجاع پرونده‌های تصادفات به شورای حل اختلاف، گفت: در این راستا چهار هزار فقره پرونده تصادفات به شورای حل اختلاف استان وارد شده که علیرغم اینکه ۴۰ درصد از پرونده‌ها در شورای حل اختلاف سازش پیدا می‌کند، اما پرونده‌های تصادفات ۸۲ درصد به شکل سازشی حل و فصل و جبران خسارت شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در سال گذشته میانگین صدور گواهی سوء پیشینه ۳۷ ساعت بوده است، ادامه داد: این عدد در سال جاری به بین یک تا پنج ساعت کاهش یافته است.

شهواری با اشاره به محکومیت‌های جایگزین حبس در لرستان، عنوان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته میزان مجازات‌های جایگزین حبس در استان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • آماده‌باش خوزستان در آستانه بارندگی سنگین/ هشدار به فرمانداری‌ها
  • وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه فرش در شادگان
  • گرانی طلا در راه است؟
  • رسیدگی به ۳ هزار و ۶۳۲ فقره پرونده مسن در لرستان
  • کاهش ۱۷ درصدی نزولات آسمانی/حجم آب مخازن سدها ۱۰ درصد کاهش یافت
  • پیدا کردن راه حل هوشمندانه حل مشکل قاچاق سوخت دشوار است
  • حسینی‌کیا: در روزهای پایانی سال تعداد پروازها افزایش پیدا کند
  • نجات جان نوزاد رها شده در پارک با تلاشهای تیم پزشکی بیمارستان شریعتی مشهد
  • کاهش قیمت طلا در بازار‌های جهانی