Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،«اسکات بنت»، افسر سابق عملیات روانی ارتش آمریکا در گفت‌وگو با شبکه پرس تی‌وی در خصوص بستن اکانت‌های شبکه‌های معاونت برون مرزی صداوسیما در یوتیوب و گوگل گفت: اقدام اخیر گوگل در بستن اکانت‌های ایمیل و یوتیوب شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی نشان داد که این شرکت در جبهه جنگی که آمریکا علیه رسانه‌های مستقل در جهان به راه انداخته، قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر مبارزه با تروریسم دلیل مسدوسازی اکانت‌های پرس تی‌وی را انتشار اخبار فیلترنشده برای مخاطبان بین المللی عنوان و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین صنعت رسانه‌ای جهان تحت کنترل صهیونیسم در واشنگتن فعال است و از این رو، بسیاری از شرکت‌های بزرگ امریکایی همچون گوگل، یوتیوب، توئیتر و فیس‌بوک که زیر نظر سازمان سیا کار می‌کنند، اجازه بازگویی حقایق را به دیگر رسانه‌ها نمی‌دهند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری این اقدام از طریق مراجع قضائی تاکید و عنوان کرد: این اقدام در نوع خود بی‌سابقه بوده و ناقض اصول آزادی مطبوعات، آزادی جوامع و آزادی آگاهی داشتن از حقایق است. بنابراین، این مساله نوعی بی‌عدالتی و ظلم محسوب می‌شود و می‌بایست در اسرع وقت و به دلیل تخطی از چندین اصل قانون اساسی و همچنین نقض حق مردم آمریکا در شنیدن حقایق، در دادگاه مطرح شود.

بنت که در طی سال‌های اخیر انتقادات گسترده‌ای را علیه دولت آمریکا به دلیل حمایت از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مطرح کرد، افزود: پیش‌ترحساب کاربری من در گوگل و یوتیوب به دلیل حضور در رسانه‌های ایرانی بسته شد که البته این اتفاق برای اکانت‌های دکتر جیمز فتزر، کوین بارت و دیگر کارشناسان نیز در پی حضور در شبکه پرس تی وی افتاد. همه این مسائل به این دلیل است که ما در شبکه ای حضور یافتیم که تنها صدا برای بیان حقیقت هاست و می‌تواند حقایق را به مردم آمریکا و آنچه که در کشورشان می‌گذرد، بازگو کند.

وی در پایان بر لزوم همبستگی مردم جهان علیه چنین اقداماتی از سوی شرکت‌های رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: هر فردی در هر نقطه‌ای از جهان که معتقد به آزادی بیان و انتشار حقایق است، علیه این ظلم به پا خیزد تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

مهر

انتهیا پیام/

171 / 156 گوگل ایران پرس تی وی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوگل ایران پرس تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دبیر ستاد حقوق بشر ایران: هیات حقیقت‌یاب حقایق را به شکل هدفمندی وارونه جلوه داده

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885707

دیگر خبرها

  • ببینید | دبیر ستاد حقوق بشر ایران: هیات حقیقت‌یاب حقایق را به شکل هدفمندی وارونه جلوه داده
  • بررسی پرونده رسانه‌های اجتماعی دولت بایدن در دادگاه
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است
  • سانسور غزه از پنجره تیک تاک
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متاست
  • سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»
  • سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد
  • رسانه صهیونیست: آمریکا کمک‌ها به اسرائیل را کُند کرده است