Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی در مراسم میلاد امام زمان (عج) از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد
العالم نوشت، سیدحسن نصرالله در آغاز این سخنرانی که به صورت زنده از شبکه العالم پخش شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در سریلانکا، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.
وی ضمن تاکید بر لزوم مقابله با تروریسم و خشکاندن ریشه های آن از همه جهانیان خواست که در راستای مقابله با تروریسم و حامیان آن تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرالله افزود: تروریسم دست گذاشته بر روی همه اعیادی که در جهان وجود دارد، از سریلانکا گرفته تا فلسطین اشغالی و یمن، و به رغم تمام این فجایعی که تروریسم در اعیاد به بار می آورد ما باید اعیاد را زنده نگاه داریم(جشن بگیریم).
وی خاطرنشان کرد: در همه ادیان الهی یک تفکر قالب و مرکزی درخصوص آخرالزمان و اقامه عدل الهی در زمین و اینکه صالحین وارث زمان هستند وجود دارد و این از بدیهیات همه ادیان الهی است که زمین به دست یک فرمانده لایق از ظلم پاکسازی می شود و عدل الهی در جهان برپا می شود.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این پیشوای لایق در عقیده مسلمین نواده رسول الله است و آینده بشریت به دستان او محقق خواهد شد، ما امروز به امید نیاز داریم چرا که جنگ امروز جنگ با نا امیدی و یاس است.
اگر فلسطینی ها نا امید شوند معامله قرن محقق خواهد شد
سیدحسن نصرالله در ادامه تاکید کرد که ناامیدی در جامعه منجر به تسلیم شدن در برابر تمامی چالش ها می شود و خطرناک‌ترین چیزها در جامعه رواج ناامیدی است چه در سطح فردی و چه در سطح جمعی.
وی در ادامه با اشاره به «معامله قرن» گفت: امروز اگر فلسطینی ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد و هیچ استکباری نمی تواند توطئه های خود را عملی کند، همچنین اگر لبنانی ها ناامید شوند آمریکا لبنان را به دستان رژیم صهیونیستی می دهد.
رژیم صهیونیستی برای جنگ آمادگی ندارد
«روزنامه الرأی کویت» ادعا کرد که "حزب الله و رژیم صهیونیستی در تابستان سال جاری وارد جنگ می شوند”، این روزنامه مدعی شده است: "سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان معتقد است که در تابستان سال جاری یک جنگ تمام عیار در انتظار این جبش با اسرائیل است”
سید حسن نصرالله با اشاره به ادعای کذب این روزنامه اعلام کرد که این ادعا از پایه غلط است و در زمان بسیار نادرستی منتشر شده است.
وی تاکید کرد: مقاومت خود را برای بدترین احتمالات آماده کرده است و ما وارد تحلیلات سیاسی نمی شویم، من نمی خواهم قاطعانه چیزی را تایید و یا تکذیب کنم اما نظر شخصی من بیشتر به این سمت است که بعید است رژیم صهیونیستی به دلیل عدم آمادگی جبهه داخلی وارد جنگ شود و ادعایی که درخصوص توانایی رژیم صهیونیستی برای مقابله موشکی وجود دارد کذب محض است و این رژیم توانایی مقابله با حملات موشکی را ندارد.
دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: آن زمان که رژیم صهیونیستی می توانست با تسلیحات جنگی هوایی وارد جنگ شود گذشته است و اسرائیل مجبور است تا در هر جنگی از نیروی زمینی خود بهره بگیرد که در این صورت نیز نیروی زمینی رژیم صهیونیستی آمادگی ورود به جنگ را ندارد.
نصرالله افزود: حنی یک رویکردی درون رژیم صهیونیستی وجود دارد که گفته می شود حالا که آمریکا به ریاست ترامپ درحال تلاش برای تحریم حزب‌الله و تضعیف آن است چرا باید جنگی را علیه لبنان آغاز بکنیم؟ به هر حال این رویکر در راستای توجیه و سرپوشی برای ترس رژیم صهیونیستی از حزب الله است.
وی تاکید کرد: اسرائیل دشمنی طماع و حیله‌گر است و ما به هیچ گونه تحلیلی تکیه نداریم بلکه خود را آماده ی هرگونه مقابله کرده ایم.
لغو معافیت های نفتی ایران دامنگیر آمریکا می شود
وی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درخصوص لغو معافیت های نفتی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بالا رفتن قیمت نفت یکی از چالش هایی است که ترامپ در این تصمیم خود علیه ایران با آن مواجه است.
سید حسن نصرالله افزود: ما شاهد طغیان آمریکا علیه کشوری بزرگ و مهم همچون ایران هستیم و این طغیان نه تنها علیه ایران بلکه علیه جهان است چرا که همه سازمان های بین‌المللی و منافع کشورها و همپیمانان بزرگ را بی اعتبار می کند.
وی با طرح این پرسش که چرا آمریکا اقدام به تحریم ایران، ونزوئلا و سوریه می کند؟ تاکید کرد: آمریکا از تروریسم دفاع و حمایت می کند و هزاران نفر را قتل عام می کند و در مقابل مدعی است که با تروریسم مقابله می کند.
دبیر‌‌کل حزب‌الله در ادامه از همه ملت ها و کشورهای جهان خواست که درمقابل تصمیم های شیطانی آمریکا بایستند.
وی در ادامه تصریح کرد: آیا موضع عربستان و امارات درخصوص قیمت نفت یک موضع ننگین و اشتباه نبود؟ آمریکا نه به عربستان اهمیت می دهد و نه به امارات بلکه تنها منافع خودش برایش مهم است و هدفش محاصره همسایه‌های عربستان و امارات است و باید حقیقت سیاست این کشورها برای جهان اسلام و جهان عرب آشکار شود، سیاستی که در سودان، لیبی، الجزایر و بحرین به خوبی آشکار شد و این سوال مطرح است که عربستان و امارات در جهان اسلام و جهان عرب و منطقه چه کردند؟ برچسب ها: سیدحسن نصرالله ، تحریم ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به رفح

منابع خبری از شهادت ۱۴ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منازل و ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در یکصد و شصت و پنجمین روز تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در شهر رفح انجام داد و خانه‌ای در این منطقه را هدف قرار داد که منجر به شهادت چندین فلسطینی شد.

منابع خبری از شهادت ۱۴ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منازل و ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند؛ براساس گزارش المیادین، منابع اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنج منزل را در شهر رفح هدف قرار دادند.

منابع همچنین اعلام کردند در پی هدف قرار دادن یک انبار حاوی کمک‌های بشردوستانه در جبالیا واقع در شمال نوار غزه دو تن شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. در همین رابطه، نیرو‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «نعلین» واقع در غرب رام‌الله یورش بردند. اشغالگران همچنین به شهرک «یطا» در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به ۳۱۷۲۶ تن رسیده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌شدگان نیز به ۷۳۷۹۲ تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست آب، غذا، دارو، برق و سوخت را به نوار غزه قطع کرده و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده فلسطینی
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده محبوب فلسطینی
  • دیده‌بان حقوق بشر خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد
  • دیده بان حقوق بشر: اسراییل را تحریم کنید 
  • دیده‌بان حقوق بشر تحریم رژیم صهیونیستی را خواستار شد
  • قانون «تحریم کالاهای صهیونیستی» تا چه زمانی قرار است معطل بماند؟
  • حمله گسترده حزب الله به ۹ پایگاه ارتش اسرائیل / قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوار‌های غزه
  • چهار کتاب از «نصرالله» در راه است
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل/قرار گرفتن ۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوارهای غزه