Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران گفت: همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ با همکاری مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام، ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،‌ محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 گفت: هدف از برگزاری این همایش بین المللی شناخت تحولات و رونداتفاق های مهم جهان اسلام است که نتیجه آن می‌تواند دستمایه‌ای برای تدوین نقشه راه و استراتژی متناسب با انواع سناریوها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اسلام در محوریت توجه و هدف‌گذاری راهبردی قدرت‌های جهانی و همچنین در معرض تحولات پرشتاب قرار گرفته است که در این رابطه نظام سلطه در تلاش بوده با ایجاد تفرقه و واگرایی، حمایت از حکام نالایق و وابسته، تقویت و هدایت تروریسم و دامن زدن به اختلافات  جهان اسلام را در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی امنیتی تضعیف و به یک مجموعه شکننده و واگرا تبدیل سازد.

نیلی احمد آبادی تصریح کرد: مباحثی که در این همایش به آن اشاره خواهد شد موضوعاتی مانند شناخت وضعیت و تحولات آینده جهان اسلام پس از طی دوره گذار کنونی برای جمهوری اسلامی ایران و تحقق آینده مطلوب و سناریوهایی که منافع امت اسلام را تضمین می کند، است.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام برای آنکه بتواند خود را د ر آینده به‌عنوان یک قطب بزرگ قدرت در قرن حاضر درآورد، افزود: باید آینده پژوهی نظام‌مند و علمی و بررسی‌های دقیق و کارشناسی درزمینه آینده جهان اسلام صورت گیرد.

رئیس دانشگاه تهران گفت :همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ برای بررسی علمی این موضوع و استفاده از نظرات نخبگان دانشگاهی با همکاری مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام و با حضور اندیشمندان برجسته داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
وی درپایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی Fiw.ut.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران آینده جهان اسلام تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 

اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: همایش جایزه ملی شهریار به منظور ارتقاء سطح عملکردی شهرداری‌ها، بهینه‌سازی حوزه‌های بازرسی و افزایش سطح پاسخگویی به شکایات در قالب شیوه‌نامه اجرایی برگزاری همایش جایزه ملی شهریار برگزار شد، پس از ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان ۴ شهرداری امتیاز برتر را کسب کردند.

اسماعیلی بیان کرد: در سطح شهرداری‌های استان با لحاظ درجه‌بندی، شهرداری‌های خاکعلی، اقبالیه، محمدیه و قزوین موفق به دریافت جایزه ملی شهریار شدند. 

وی اظهار کرد: این مراسم برای اولین بار در سطح استان برگزار شد و با توجه به استمرار ارزیابی‌ها و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها جشنواره شهریاران از این پس به صورت مستمر و سالیانه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • برگزاری آیین افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «ساخت پل میان مذاهب اسلامی»
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است
  • دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام قرار گرفت
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • لزوم تدوین سند هوش مصنوعی در کشور
  • کم و کیف جشن رمضان در جهان اسلام
  • صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد