Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در آخرین دیدار هفته سی و سوم سری آ ایتالیا ، تیم ناپولی میزبان آتالانتا بود که با نتیجه دو یک به پیروزی رسید.

در این بازی آتالانتا توسط زاپاتا در دقیقه 69 و پاسالیچ در دقیقه 80 به گل رسید و تنها گل ناپولی به وسیله مرتتس در دقیقه 28 زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی، آتالانتا 56 امتیازی بالاتر از میلان در رده چهارم به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شد. ناپولی نیز پشت سر یوونتوس قهرمان با 67 امتیاز در تبه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

انتهای پیام/

پیروزی آتالانتا مقابل ناپولی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و در نهایت با تساوی 1-1 برابر این متوقف شد. 

نراتزوری چند روز سخت و دشوار را در یک هفته اخیر سپری کرده است. آنها هفته گذشته در ضربات پنالتی برابر اتلتیکو مادرید شکست خوردند تا فینالیست فصل قبل نتواند در جمع هشت تیم برتر رقابت‌های این فصل حضور داشته باشد و حالا با تساوی برابر ناپولی در سری آ هم امتیاز از دست دادند. 

اینزاگی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش اظهار داشت:« کمی ناراحت و ناامید هستیم، خصوصا با توجه به شرایط پیش رفتن بازی. ما برابر مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا به میدان رفتیم و ناپولی کیفیت بالایی داشت اما متاسفانه اشتباهاتی احمقانه داشتیم که باعث شد که پیروزی را از دست بدهیم. فکر نمی‌کنم بتوانیم پس از 10 پیروزی متوالی از یک تساوی گلایه کنیم.

ما یک هفته بسیار سخت را سپری کردیم. به بازیکنان برای بازی امشب تبریک می‌گویم چون ما ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه از مادرید به خانه رسیدیم و یک روز و نیم فرصت داشتیم که بتوانیم خودمان را برای حضور در میدان در این بازی آماده کنیم. 

عملکرد ما از همه بیشتر برای هواداران ناراحت و ناامیدکننده بود چون آنها با حمایت و استقبالی که از ما داشتند باعث شد که موهای تن‌مان سیخ شود و واقعا دوست داشتیم که این پیروزی را به آنها تقدیم کنیم. ما می‌خواستیم با سوت پایان بازی به آنها ادای احترام کنیم و فکر می‌کنم که آنها از بازی ارائه شده در زمین راضی هستند. 

این بازی نشان داد که این تیم هر هفته یک چیز جدید یاد می‌گیرد، مثلا این که باید در دقیقه 81 روی ضربه کرنر یارگیری بهتری داشته باشیم. من فکر می‌کنم اتفاقی که رخ داد این بود که بازیکنان کمی گیج شدند اما از این اتفاق هم مانند شکست برابر اتلتیکو مادرید و حذف از لیگ قهرمانان درس خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد
  • اینتر سرانجام در سال ۲۰۲۴ امتیاز از دست داد/ ناپولی صدرنشین سری A را متوقف کرد
  • ناپولی ترمز اینتر را کشید/ دلیل لغو بازی آتالانتا
  • شکست خانگی شهرداری آستارا مقابل فجر سپاسی شیراز
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی