Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@05:34:20 GMT

فودن ستاره آینده دار سیتیزن‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۳۶۴

به گزارش ایلنا، منچستر سیتی توانست با گلزنی فیل فودن در هفته سی و پنجم لیگ انگلیس تاتنهام را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد.

فیل فودن هافبک 18 ساله منچسترسیتی با گلزنی برابر تاتنهام، اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند و همچنین او سومین گلزن جوان تاریخ منچسترسیتی است و اولین بازیکن متولد قرن 21 است که برای این تیم گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستر سیتی لیگ جزیره فودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل

به گزارش "ورزش سه"، گلیسون برمر، مدافع یوونتوس، به تیم برزیل دعوت شده است. اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل برای بازی شنبه هفته آینده، 23 مارس، در ومبلی مقابل برزیل و در 26 مارس در سانتیاگو برنابئو مقابل اسپانیا اعلام شده است.

لیست بازیکنان تیم ملی برزیل توسط دوریوال جونیور اعلام شده و او تاکید کرد که گابریل ماگالائش از آرسنال به دلیل مصدومیت خورده است. سرمربی برزیل خبر داد که برمر بعد از ظهر سه شنبه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

جونیور درباره لیست جدید برزیل گفت:"من قبلاً اعلام کرده بودم که کمی دیرتر لیست را اعلام می کنیم. می‌توانم بگویم که پیش از اعلام لیست متاسفانه یک مصدوم و به دنبال آن یک تغییر داشتیم. متأسفانه گابریل ماگالائش دعوت نشده است. برای جانشینی او، ما برمر را دعوت کرده‌ایم."

لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی برزیل را ببینید:

دروازه بان‌ها: بنتو(اتلتیکو پارانائنسه)، لئو ژاردیم(واسکو دوگاما)، رافائل (سائوپائولو)

مدافعان: دانیلو(یوونتوس) یان کوتو (خیرونا)، آیرتون لوکاس (فلامنگو)، وندل (پورتو)، برالدو (پاری سن ژرمن)، برمر (یوونتوس)، فابریسیو برونو (فلامنگو)، موریلو (پالمیراس)

هافبک‌ها:‌ آندره (فلومیننزه)، آندریاس پریرا (فولام)، ژوائو گومز (ولورهمپتون)، برونو گیمارش (نیوکسل)، داگلاس لوئیز (استون ویلا)،‌ لوکاس پاکتا (وستهم)، پابلو مایا (سائوپائولو)

مهاجمان: اندریک (پالمیراس)، رودریگو (رئال مادرید)، په‌په (پورتو)، گالنو (پورتو)، رافینیا (بارسلونا)، ریچارلیسون (تاتنهام)، ساوینیو (خیرونا)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • حذف لیورپول از جام حذفی انگلیس/ اولین جام در اولدترافورد از دست رفت
  • آنژ پوتسکوعلو: چهارم شدن هدف ما نبوده و نیست؛ حرف‌های مردم برای من بی‌معنی هستند
  • تیمو ورنر و از دست دادن موقعیت مسلم گلزنی مقابل فولام / فیلم
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • نوار گلزنی های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد
  • نوار گلزنی‌های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل/ بلیت نیمه نهایی با دبل ستاره پرتغالی رزرو شد + فیلم
  • ستاره بایرن مونیخ رکوردشکنی کرد و مصدوم شد