Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@17:24:46 GMT

چند راه برای تمیز کردن کف اتو

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۴۲۰

چند راه برای تمیز کردن کف اتو

اگر روی کف اتو، لکه‌های سوختگی ایجاد شده، کافی است تکه‌ای پارچه را به محلول آب گرم و مواد شوینده یا الکل صنعتی آغشته کنید و به کف اتو بکشید. هم چنین محلول سرکه و نمک نیز کمک کننده خواهد بود.
اگر می‌خواهید لباس هایتان هنگام اتوکشی براق نشود یا آثار سوختگی روی آن‌ها باقی نماند، کافی است هنگام اتوکشی، به اصول آن توجه کنید! چراکه اتوکشی هم مثل هر کاری، قوانین خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشیدن روکش روی میز اتو
اگر قصد خرید میز اتو دارید، بهتر است میزی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد؛ چراکه با تنظیم ارتفاع میز متناسب با قدتان از خستگی‌های حاصل از اتوکشی جلوگیری خواهید کرد. برای افزایش عمر میز اتو، روی آن را روکش بکشید تا در صورت سوختگی یا تغییر رنگ، آسیبی به میز اتو وارد نشود. اگر در منزل میز اتو ندارید از سطوح صاف و نرم استفاده کنید چرا که اتوکشی روی این سطوح آسان‌تر انجام می‌شود.

بعضی پارچه‌های تیره، هنگام اتوکشی برق می‌افتد و ظاهری نامناسب پیدا می‌کند. برای جلوگیری از این حالت، یک پارچه رنگ روشن روی لباس تیره تان قرار دهید و سپس به اتوکشی اقدام کنید. از این روش می‌توانید برای اتوکشی پارچه‌های حساس و ظریفی مثل حریر هم استفاده کنید.

برای تمیز کردن محفظه آب اتوی بخار، محلولی از آب و سرکه سفید تهیه کنید و درون آن بریزید. توجه داشته باشید که مقدار سرکه و آب باید به یک نسبت باشد. بعد از چند دقیقه محلول را خارج و در نهایت مخزن را آبکشی کنید. سپس مقداری خمیر دندان را روی یک تکه پنبه قرار دهید و روی کف اتو بمالید. چند دقیقه صبر کنید تا خمیر دندان خشک شود سپس آن را با یک پارچه نمدار پاک کنید. اگر اتویتان از نوع بخار است دقت کنید خمیر دندان وارد سوراخ‌های مخصوص خروج بخار نشود.

تمیز کردن لکه سوختگی کف اتو
اگر روی کف اتو، لکه‌های سوختگی ایجاد شده، کافی است تکه‌ای پارچه را به محلول آب گرم و مواد شوینده یا الکل صنعتی آغشته کنید و به کف اتو بکشید. هم چنین محلول سرکه و نمک نیز کمک کننده خواهد بود.

پس از پایان کار به طور حتم آب درون اتو را خارج کنید. اگر اتوی شما دکمه مخصوص خروج بخار دارد آن را آن قدر فشار دهید تا آب درون اتو به طور کامل تخلیه شود. با این حال سعی کنید برای اتوی بخار، همیشه از آب مقطر استفاده کنید چرا که استفاده از آب معمولی، باعث گرفتگی منافذ آن می‌شود.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خانه داری تمیز کردن اتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوور‌های مدرن بوده و به‌تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، واضح‌ترین تغییر در قسمت جلو دیده می‌شود که جلوپنجره کرومی V شکل و چراغ جلوی عجیب و غریب خود را از دست می‌دهد. یک جلوپنجره مشبک بزرگتر با ظاهر بهتر و با الهام از زره زنجیری سربازان ژاپنی باستان در مدل جدید دیده می‌شود. طراحی دوتایی چراغ‌ها به سبک بومرنگ همچنان در این مدل حضور دارد.

تغییرات در قسمت عقب ملایم‌تر است؛ این قسمت مشمول مجموعه جدیدی از چراغ‌های LED و سپر اصلاح شده است. اگر قشقایی خود را در کلاس جدید N-Design سفارش دهید، تریم رنگی خاص و رینگ‌های ۲۰ اینچی را خواهید داشت.

با این حال، همه این‌ها تغییراتی ظاهری هستند، چرا که مجموعه موتور‌ها مانند قبل است. خریداران می‌توانند بین دو موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۸ اسب بخار، و یک موتور ۱.۵ لیتری E-Power فول هیبریدی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. پیشرانه دارای یک موتور احتراقی بوده که فقط برای شارژ باتری استفاده می‌شود و هرگز مستقیماً چرخ‌ها را به حرکت درنمی‌آورد. نیسان هنوز قشقایی را با پیشرانه برقی یا پلاگین هیبریدی عرضه نمی‌کند.

یکی از چیز‌هایی که این SUV به‌روز شده به شما ارائه می‌دهد، یک سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر اندروید با نقشه‌ها و دستیار شخصی گوگل است. پیشرفت‌های فنی بیشتری همراه با سیستم دوربین Around View وجود دارد که اکنون دارای عملکرد سه‌بعدی است و به راننده اجازه می‌دهد که قشقایی خود را از هر زاویه بیرونی از جمله بالای سر ببیند. سیستم AVW همچنین دارای حافظه مکان پارکینگ است که می‌تواند مکان‌های پارکی که اغلب استفاده می‌شوند را ذخیره کرده و خود را به طور خودکار در آن‌ها جای دهد.

قشقایی جدید در حال حاضر در کارخانه نیسان ساندرلند در بریتانیا تولید می‌شود و به‌زودی به نمایندگی‌های اروپایی می‌رسد. این خودروساز قصد ندارد این خودرو را به ایالات متحده بیاورد تا شکاف بین مدل‌های کیکس و روگ جدید (که در اروپا به عنوان X-Trail فروخته می‌شود) را پر کند.

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)