Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@11:35:06 GMT

ماجرای سحر جعفری جوزانی و حکیم دوغی / ببینید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۷۷۸

ماجرای سحر جعفری جوزانی و حکیم دوغی / ببینید

‍‍‍‍‍‍

ماجرای سحر جعفری جوزانی و حکیم دوغی / ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون پدر جاده فیلم سینمایی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایجی که ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر گرفته و دیدار حساسی که با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دارد، اظهار کرد: این فصل توانستیم جایگاهی که ملوان در طول تاریخ داشته برگردانیم. با درایت تارتار و همدلی بچه‌ها توانستیم به این نتایج برسیم. خیلی امید داریم تا برابر سپاهان برنده شویم و گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداریم.  

وی ادامه داد: پیش از گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با تیم قدرتمند سپاهان جنبه ۶ امتیازی دارد و درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم برنده شویم و به سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

هافبک ملوان در مورد اینکه تیمش در بازی با پرسپولیس قربانی اشتباهات داوری شد و نظرش در خصوص عملکرد داوران در دیدار‌های ملوان چیست، یادآور شد: تا زمانی که VAR به تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیاید مشکلات داوری به قوت خود باقی است. نمی‌توان گفت اشتباهات داوری عمدی است. به عنوان مثال در صحنه گل آفساید پرسپولیس به تیم ما، خیلی سخت بود در یک لحظه آفساید میلی‌متری را کمک داور تشخیص دهد. می‌شد اعلام آفساید کند و بعد مشخص شود آفساید نبوده است. انسان دچار اشتباه می‌شود و عمدی در آن نیست.  

جعفری افزود: تا وقتی تکنولوژی VAR وارد تمامی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نشود تهمت‌ها زده می‌شود، ولی به نظر من همه داوران ما پاک کار می‌کنند. توان آنها در همین سطحی است که شاهد آن هستیم و بیش از این نمی‌شود از داوران انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و VAR به کمک آنها می‌آید تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر این تکنولوژی بیاید عدالت هم به داوری ایران بازمی‌گردد، در بازی با پرسپولیس ناحقی علیه ملوان نبود و ناداوری صورت گرفت. تا آن جایی که به یاد دارم بر روی ناداوری ۷ امتیاز از دست ما خارج شده که اگر این امتیاز‌ها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول بودیم و حتی توان رقابت با استقلال و پرسپولیس را در کورس قهرمانی داشتیم.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • هدف عملیات وعده صادق شکست ابهت نظامی صهیونیست‌ها بود
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • تحقق وعده صادق رهبر حکیم و مقتدر انقلاب
  • اهمیت رعایت قوانین در نانوایی‌ها برای جلوگیری از کاهش سهمیه نانوایان
  • شاهنامه کاملاً تاریخ محض است
  • دبیر همایش بزرگمهر حکیم: شاهنامه فردوسی تاریخ محض است