Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی با همکاری جمعی از مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌های داخلی و خارجی آبان ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی، به عنوان پرمخاطب‌ترین کنگره بین المللی پزشکی در ایران، برای اولین بار، با همکاری ۴ مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی داخلی، ۸ مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی بین المللی و با حمایت ۱۰۰ مرکز تحقیقاتی و بیمارستانی، ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ به مدت ۸ روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد فرصتی است برای آشنایی با اساتید برتر دنیا و شناسایی نخبگان علمی در رشته پزشکی و زیست شناسی، آشنایی با جدیدترین پژوهش‌های حوزه پزشکی و زیست شناسی، از علوم پایه تا علوم بالینی و محلی است برای ارائه و آشنایی با جدیدترین ایده‌های فناورانه در حوزه علوم پزشکی نوین.

محور‌های اصلی سومین کنگره بین‌المللی زیست پزشکی شامل تغذیه و سلامت، نانو زیست فناوری پزشکی، میکروب شناسی و بیماری‌های عفونی، مهندسی بافت و سلول‌های بنیادی و محور‌های فرعی شامل زیبایی (چالش‌ها و چشم اندازها)، متابولیسم و بیماری‌های متابولیکی، روانشناسی بالینی، علوم اعصاب شناختی، ویروس شناسی پزشکی، داروسازی و ... هستند.

گفتنی است، در این رویداد تندیس ملی و بین‌المللی پژوهشگر برتر علوم پزشکی از نظر داوران به برترین ارائه دهندگان سخنرانی کوتاه و پوستر اهدا خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کنفرانس می‌توانند به نشانی www.icbcongress.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شناسایی نخبگان علمی پژوهشگر برتر علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود