Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@12:21:43 GMT

بیرانوند می‌رود، رقیب ایکر کاسیاس به پرسپولیس می‌آید!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۸۳۷

بیرانوند می‌رود، رقیب ایکر کاسیاس به پرسپولیس می‌آید!

ساعت24 -علیرضا بیرانوند خواهان موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است و وضعیت فعلی سرخ‌ها در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که...

علیرضا بیرانوند سنگربان محبوب پرسپولیس و تیم ملی ایران که شخصیتی کاریزماتیک را در درون دروازۀ سرخ‎ها دارد، پیش از برگزاری دیدار حساس پرسپولیس و الاهلی رسماً اعلام داشت که قهرمانی در لیگ برتر دیگر برایش جذابیتی ندارد و به دنبال کسب جام در لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد و هدف اول شخصی او در فصل جاری، همین مسئله است، مسئله‌ای که با شکست تلخ آنها برابر الاهلی برای به وقوع پیوستن حالا با اما و اگرهای فراوانی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند

بیرانوند در آستانۀ 27 سالگی قرار دارد پس از چندین فصل حضور مداوم در پرسپولیس حالا به تجربه‌ای ایده‌آل دست یافته و به عنوان یک دروازه‌بان سرد و گرم چشیده و البته باهوش در قارۀ آسیا به حساب می‌آید، او در همین لحظه پیشنهادات فراوانی را از قارۀ اروپا و همچنین کشورهای حاشیۀ خلیج فارس دارد که بسیار وسوسه‌انگیز هم هستند و آرام آرام در حال متقاعد کردنش برای جدایی پیش از موعد از جمع سرخ‌ها می‌باشند تا آن اتفاقی که نباید رقم بخورد، سرانجام شکل بگیرد.

بیرانوند پیش‌تر در مذاکرات خود با مسئولین باشگاه مطرح کرده بود که او در صورتی در پرسپولیس ماندگار خواهد شد که این تیم تقویت شود برای قهرمانی در آسیا بجنگد، اما عملاً این اتفاق تا به این لحظه رقم نخورده تا بیرانوند به پیشنهادهای طلایی خود در آستانۀ 30 سالگی فکر کند و جنبۀ مالی فوتبال حرفه‌ای خود را هم مدنظر قرار بدهد تا جدایی قریب الوقوع او از جمع سرخ‌ها انتظارش را بکشد.

امیر عابدزاده

پرسپولیسی‌ها بدون شک پس از بیرانوند به بوژیدار رادوشوویچ به عنوان سنگربان اول نگاه نخواهند کرد و دوباره احوال‌پرس بازیکن قدیمی و محبوب خود، امیر عابدزاده شده‌اند که این روزها در لیگ پرتغال از شرایط رضایت چندانی را ندارد و به ادعای برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در انتظار پیشنهاد دوبارۀ پرسپولیس برای حضور در درون دروازۀ این تیم قرار دارد! اتفاقی که در تابستان جاری به احتمال بسیار زیاد اگر همین روند در پیش گرفته شود رقم خواهد خورد و میراث‌دار عقاب، پیراهن پرسپولیس را دوباره برتن خواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، بازی‌های سال جدید برای پرسپولیس با یک شوک بزرگ آغاز شد و علیرضا بیرانوند گلر شماره یک این تیم با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ دست در اردوی تیم ملی مواجه شد و نتوانست تیمش را در اولین بازی سال مقابل گل گهر همراهی کند. 

تاندون مچ دست بیرانوند دچار پارگی خفیف شده که باعث شد او دستش را گچ بگیرد. بیرانوند که پس از بازی با گل گهر، دومین بازی پرسپولیس در سال جدید که مقابل ملوان برگزار شد را از دست داد، احتمالاً به بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت هم نخواهد رسید و باید به اجبار استراحت کند. 

علیرضا بعد از مصدومیت در یک جمع خصوصی گفته بود که همه تلاشش را می‌کند تا به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی برسد و غیبتش در بازی‌های پرسپولیس از سه بازی بیشتر نشود. طبق خبرهای رسیده، بیرانوند قرار است قبل از بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت نفت دوباره از دستش ام‌آرای بگیرد تا مشخص شود روند درمانش تا چقدر مؤثر بوده و چه زمانی می‌تواند تمرینات گلری را آغاز کند. به نظر می‌رسد علیرضا بعد از گرفتن‌ ام آرآی مجدد از دستش می‌تواند گچ را برداشته و کم کم تمرینات تخصصی را شروع کند. گفتنی است بیرانوند این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا فرم بدنی خود را حفظ کند و بتواند بلافاصله بعد از باز کردن گچ دستش، تمرینات تخصصی گلری را از سر بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • اولین واکنش رقیب حسن یزدانی به از دست دادن طلا
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • پاسخ استقلال به پرسپولیس: 6 گل آفساید زده اید، طلبکار هم هستید؟
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد