Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، گفت: از هر گونه کار و فعالیت های تولیدی در بوموسی با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و اعطای وام با نرخ پایین حمایت می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود پاکزاد شامگاه دوشنبه در نشست بررسی راه های تسریع در توسعه شهرستان بوموسی، اظهار داشت: این شهرستان مهم و راهبردی بخشی از فرهنگ، تاریخ و خاک کشورمان است و توسعه آن یکی از اولویت های مهم حوزه اقتصادی استانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها در جهت توسعه شهرستان بوموسی، تصریح کرد: باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه رونق تولید، کار و فعالیت در این شهرستان فراهم گردد.
این مقام مسوول بیان داشت: شیلات، گردشگری، فرآوری، مونتاژ و کشاورزی از ظرفیت های مهم شهرستان بوموسی است که باید توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت شکوفا شوند.
پاکزاد تاکید کرد: باید هرچه سریعتر روند احداث سردخانه برای نگهداری محصولات شیلاتی در شهرستان بوموسی با توجه به ظرفیت های موجود در این بخش به بهره برداری برسد.
شهرستان بوموسی شامل جزایر بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.
جزیره بوموسی با 12 کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله 75 کیلومتری بندرلنگه و 57 کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.
جزیره بوموسی به لحاظ موقعیت جغرافیایی، دارای اهمیت بسیار زیاد و استراتژیک برای کشور است و از جنبه اهمیت دریایی به دلیل نزدیکی به آبراه های بین المللی و همچنین تردد شناورهای سنتی تجاری و صیادی در آبهای خلیج فارس از این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس دارای اهمیت بسیاری است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات ارزان قيمت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه شماره 03.732 مورخ 6 فروردین ماه سال 1403 موارد زیر را ابلاغ کرد:

براساس تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و با توجه به جزء(6) بند (الف) تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 مبنی بر"مبلغ یک میلیون میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق اجزای (3) و (4) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد."و حسب جزء (3) و (4) بند (ب) تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 کل کشور مقرر شده است:

3‏- معادل چهار صد هزار میلیارد (400.000.000.000.000) ریال از تسهیلات موضوع جزء (6) بند «الف» این تبصره به طور مساوی در اختیار هیأت امنای حسابهای استانی پیشرفت و عدالت قرار خواهد گرفت.

4‏- با هدف حمایت از اشتغال در چهار چوب مصوبات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل شش صد هزار میلیارد (600.000.000.000.000) ریال تسهیلات جزء (6) بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به شرح ذیل اختصاص می یابد:

•    کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد صد هزار میلیارد (300.000.000.000.000) ریال؛
•    سازمان بهزیستی کشور معادل یک صد و بیست هزار میلیارد (120.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد شهید و امور ایثارگران معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    صندوق نوآوری و شکوفایی معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (24.000.000.000.000) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و بخش غیر دولتی وابسته) و دانشگاه فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاههای خود مبلغ هجده هزار میلیارد (18.000.000.000.000) ریال؛

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذی‌ربط در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به این بانک ارسال شود.‏

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال