Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید رحیمیان یکی از استند‌آپ کمدین‌های برنامه خندوانه بوده که در سری دوم مسابقات خنداننده شو در تلویزیون معرفی شد. فراموش کردن یکی از برنامه‌ها توسط وحید رحیمیان در برنامه خنداونه از اتفاقات مهم خنداننده شو سری دوم بود که در معروفیت بیشتر او تاثیر به‌سزایی داشت. او درباره اینکه بعد از خندوانه چه اتفاقاتی در زندگی کاری‌اش ایجاد شده است، گفت: ابتدا باید بگویم که در حال حاضر ورود به این حرفه خیلی سخت شده که خوشبختانه برای من با برنامه خندوانه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی به من می‌گویند که شما یک استند‌آپ کردین و معروف شدین، ولی واقعا اینطور نبوده و بالاخره زحماتی برای این موضوع انجام شده است.

وی افزود: در نهایت باید بگویم که بعد از اتفاق بزرگی که برای من و همه بچه‌های استند‌آپ کمدین خندوانه افتاد و دیده شدیم، دست خودمان است که چطور عمل کنیم و من به شخصه در حال حاضر مشغول تمرین بازیگری هستم و در کلاس‌های آقای جوان به یادگیری مشغولم. به نوعی ایشان در خود خندوانه به ما آموزش می‌دهند که جای تشکر بسیار دارد.

رحیمیان همچنین درباره فعالیت‌هایی که در این مدت انجام داده اظهار داشت: در همین عید ۹۸ بنده در سریال پاپیون بازی کردم که برای یکی از اپلیکیشن‌ها تولید شده بود و خودم به شخصه خیلی آن را دوست داشتم. همچنین بعد از خندوانه چندین پیشنهاد دیگر هم برای تلویزیون داشتم که با مشورت آقای جوان این کارها را قبول نکردم. به نوعی ایشان به ما یاد دادند که کار نکردن خیلی بهتر از کار بد کردن است و بر همین اساس پیشنهاد کارهایی که آنقدر که باید خوب نبودند را قبول نکردم.

استند‌آپ کمدین برنامه خندوانه با بیان اینکه آقای جوان هرکسی که خودش راغب بود را رها نکرده و حتی برای آموزش بیشتر کلاس‌هایی هم برایمان برگزار می‌کند، گفت: ایشان کاملا حواسش به ما بوده و حتی برای ما کارت جشنواره جهانی فیلم فجر گرفتند که فیلم‌ها را ببینیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جنون بازیگری دارد و در حال حاضر برای آن تمرینات زیادی را انجام می‌دهد، اظهار داشت: در این مدت پیشنهاد زیادی در حوزه بازی در تئاتر داشتم که به دلیل تداخل با کارهای دیگر نتوانستم در آنها حضور پیدا کنم، ولی اگر موقعیت خوبی فراهم شود قطعا علاقمند به همکاری هستم چراکه جنون بازیگری داریم. شاید باورتان نشود، ولی اکنون اگر در اطرافم  کسی با کسی هم حرفش شود، خیلی پیگیر این نمی‌شوم که چرا دعوا می‌کنید، بیشتر نگاه می‌کنم به آنها که چطور دعوا می‌کنند تا اگر یک روز قرار شد نقش آن آدم را بازی کنم، چگونه بازی کردن آن را به خاطر داشته باشم. همچنین در کنار این موضوعات گاهی اوقات یواشکی به غذا خوردن و عادت‌های دیگر اطرافیانم نیز نگاه می‌کنم.

رحیمیان همچنین درباره برخورد با مردم و آدم‌های مختلف نیز توضیح داد: رفتار مردم با من خیلی خوب بوده و همیشه از معاشرت با آنها لذت می‌برم. به نوعی با آنها خیلی عادی و گرم برخورد می‌کنم و گاهی اوقات من را به نام ویز (یکی از قسمت‌هایی که در برنامه خندوانه بازی کرده است) صدا می‌کنند که من به آنها می‌گویم که وحید هستم و با هم رفیق می‌شویم. البته مردم اگر چیزی هم می‌گویند با خنده و شوخی گفته و مسئله‌ای پیش نمی‌آید.

وی همچنین درباره تفاوت رفتار مردم در زمان پخش برنامه که مورد توجه بیشتری از مردم بود و حالا نیز بیان کرد: 10سال گذشته زندگی من اینقدر سخت بوده و کارهای متفاوتی انجام داده‌ام که وقتی یک روز آقا رامبد از من پرسید، اگر بازیگری و این جایگاه را از دست بدهی، چه می‌کنی؟ گفتم باز می‌روم و آلوچه‌هایی که مادرم درست می‌کند را می‌فروشم. یعنی باید بگویم که من همه لحظات زندگی را دوست دارم و از اینکه این موقعیت را از دست بدهم، نمی‌ترسم. مثل همه آدم‌ها همیشه برای بالا رفتن و پرواز کردن جنگید‌ه‌ام و باز هم می‌جنگم. اما اینکه بخواهم بترسم یا از این موضوع که زمان پخش برنامه مردم بیشتر تحویلم می‌گرفتند، ناراحت و افسرده شوم؛ نه واقعا به این صورت نیستم. برای من بیشتر لحظه‌ای که در آن زندگی می‌کنم مهم است و نمی‌خواهم که در آن ناراحت باشم.

این بازیگر درباره استعداد‌های جوانی که اکنون آروزی آنها شناخته شدن است، بیان کرد: قطعا راه برای آنها هم وجود دارد و از خدا می‌خواهم که سری‌های بعدی خنداننده شو هم ساخته شود. شاید بعضی دوست نداشته باشند که سری سوم این برنامه ساخته شود، ولی هرچقدر سری‌های بعدی برای برنامه‌هایی همچون خنداننده شو ساخته شود، این موضوع کمک می‌کند به چهار نفر با استعداد که بیایند و خودشان را معرفی کنند.

وی افزود: روزهایی بود که من هم دوست داشتم به حرفه خبرنگاری ورود کنم؛ حتی در همان زمان‌ها شماره یک سری از بازیگران را از دوست خبرنگارم گرفتم و به همه بازیگران زنگ می‌زدم. خدا بیامرز عارف لرستانی عزیز جوابم را داد و نزدیک یک ساعت با من صحبت کرده و من را آرام کرد. البته کسانی هم بد رفتار کردند ولی نمی‌توانم بگویم چه کسانی بودند.

رحیمیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به یک خاطره از زمانی که به کلاس‌های بازیگری می‌رفته، اظهار داشت: اکثر اوقات من را از مدرسه بیرون می‌انداختند و اصولا از زنگ تفریح محروم بودم. سال ۸۷ کلاس بازیگری می‌رفتم و استادی داشتم که من را از کلاس بیرون می‌انداخت. ولی خیلی جالب است که چند وقت قبل وقتی رفتم تئاتر استیو جابز مهران رنجبر را ببینم، او از من استوری گرفت و در صفحه خودش گذاشت.

وی افزود: فردای آن روز فردی به من زنگ زد و گفت که من احتشامی هستم و می‌خواهم در کار تک پرسوناژ ما بازی کنی. گفتم به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم ولی یه سوال؛ شما آقای مهدی احتشامی را می‌شناسید؟ گفت همه احتشامی‌ها همدیگر را می‌شناسند و داستان چیست. گفتم سال‌ها پیش استادی داشتم که مرتب من را از کلاس بیرون می‌انداخت. سوال پرسید که کجا درس خواندی و گفتم. با تعجب پرسید که یعنی شما شاگرد من بودی؟ گفتم اگر میشه تلفنت را قطع کن تا عکستان را در تلگرام ببینم. عکس را دیدم و خودش بود. زنگ زدم به او و اولین چیزی که پرسیدم این بود که چرا من را از کلاس بیرون می‌انداختی؟

رحیمیان در پایان گفت: ببینید دنیا چقدر کوچک است که کسی که روزی من را از کلاس بیرون می‌انداخت و امروز به من زنگ می‌زند و می‌گوید که در کارمان بازی کن. البته من رفتم و استادم را دیدم و چقدر آدم خوب و باحالی بود. حتی به او هم حق دادم. چراکه می‌گفت تو شلوغ می‌کردی و واقعا هم من خیلی شلوغ بودم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استیو جابز بازی تلویزیون مدرسه رامبد جوان خندوانه مهران رنجبر عارف لرستانی وحید رحیمیان استند آپ کمدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان

مرزبان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر روند اجرای طرح شهید عجمیان در استان کرمانشاه را تشریح و اظهار کرد: این طرح که با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم با انجام اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش آموزان بوده است.

وی افزود: در گام اول ۵۲۶ مدرسه توسط آموزش و پرورش شناسایی شد که تاکنون این طرح در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس آن از محل اعتبارات دولتی و خیری به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی این استان طی سال ۱۴۰۳ اشاره و خاطر نشان کرد: تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، ساماندهی مدارس کانکسی، احداث مجتمع‌های آموزشی بزرگ مقیاس و ادامه طرح‌های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

نظری گفت: با تلاش و پیگیری ریاست این سازمان، تخصیص اعتبارات با توجه به موارد برنامه هفتم افزایش یافته و همچنین با حمایت استاندار کرمانشاه اعتبارات تملک دارایی این استان نیز ۲ برابر شده است.

کد خبر 6063318

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافتند
  • حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه کشور
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)