Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده اراک، سید مهدی مقدسی اظهار داشت: روز گذشته مجمع نمایندگان، استاندار مرکزی و مدیرکل جهاد کشاورزی استان جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد: درخواست تأمین اعتبار برای جبران خسارت‌های وارده ناشی از سیل اخیر به میزان ۳۵۰ میلیارد تومان به قنوات، مراتع، باغات، زیرساخت‌های بخش کشاورزی و دام و طیور از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدسی رفع کمبود کود شیمیایی و سویا و همچنین توزیع مناسب سموم مورد نیاز را از دیگر موارد بیان و بر حمایت از خارج کردن سهام دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این نشست تاکید کرد.

وی تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های آبخیزداری و شروع پروژه‌های جدید در این حوزه به منظور پیشگیری از سیلاب‌های مخرب، رفع مشکلات اتحادیه تعاون روستایی استان و افزایش اعتبارات اجرای رفع تداخلات اراضی مورد اختلاف در روستاها را از دیگر موارد این نشست عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه تأمین اعتبار لازم برای اجرای روش‌های نوین داربستی باغات انگور و انجام کمک‌های فنی اعتباری برای درختچه‌های تاک، رفع مشکلات اساسی بیمه محصولات کشاورزی و افزایش سهمیه گوشت و مرغ برای استان را از دیگر موارد عنوان شده در جلسه بیان کرد.

کد خبر 4597706

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایندگان مجلس سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟