Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:05:02 GMT

کنترل مرزهای اروپایی باید همچنان ادامه پیدا کند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۰۷۴

«هورست زهوفر» وزیر کشور آلمان در گفتگو با روزنامه بیلد ام زونتاگ در خصوص کنترل بحران مهاجرت اظهار داشت: موضوع کنترل مرزهای اروپایی باید جدی تلقی شود.

وی در توضیح گفته خود افزود: کنترل بحران مهاجرت نیاز به افزایش تدابیر امنیتی دارد و کنترل مرزهای اروپایی یکی از شیوه‌های مؤثر در این امر است. برلین و وین در همین راستا کنترل مرز مشترک خود را برای ۶ ماه دیگر تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور آلمان همچنین خاطر نشان کرد: آلمان ضمن تائید پیشنهاد کمیسیون اروپا خواهان اتخاذ سیاست واحد در خصوص کنترل مرزی کشورهای عضو شنگن است.

بحران مهاجرت پس از جنگ جهانی دوم پرمخاطره‌ترین رویداد کشورهای اروپایی شناخته شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر کشور مهاجرت آلمان کمیسیون اروپا جنگ جهانی دوم کشورهای اروپایی آلمان کمیسیون اروپا مهاجرت وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین

علی بیت‌الهی درباره مطالعات انجام‌شده برای شناسایی اینکه چه میزان جمعیتی از ایران که در پهنه فرونشستی سکونت دارد، اظهار داشت: «در این باره گزارشی تهیه کرده‌ام که در این گزارش نقشه‌های فرونشستی و سکونتگاه‌های جمعیتی شهری و روستایی را بررسی کردم و تطابق دادم، مطالعات نشان می‌دهد که متاسفانه محدوده‌های جمعیتی عمده و کلان کشور مانند تهران، مشهد، شیراز، کرمان و از همه مهم‌تر اصفهان و چند کلان شهر دیگر دقیقا در محدوده فرونشستی قرار دارند یا مجاورت و حاشیه زون‌های فرونشستی واقع شده‌اند.»

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: محاسبات انجام شده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۴٩ درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.

رئیس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی تاکید کرد: خصلت فرونشست زمین این است که هر روز ادامه دارد و استنباط می‌شود که اگر همین روال ادامه پیدا کند این زون‌های مجاورت فرونشست هم جزو پهنه‌های فرونشست خواهند شد و به این پهنه می‌پیوندند و وسعت فرونشست افزایش پیدا می‌کند.

بیت‌الهی افزود: مساحت زون‌های فرونشستی در کشور نسبت به ۵ سال گذشته حدود ٣ برابر افزایش پیدا کرده و رشد پهنه خصوصیت فرونشست است.

وی گفت: باید توجه داشت که این حجم جمعیت و ساخت و سازها، ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها و شریان‌های حیاتی تحت تاثیر این موضوع هستند و کاهش این ریسک نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم