Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک افروز، مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره خدمات جدید این شرکت در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: با توجه به عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه طراحی نرم افزار، نرم افزار «صاپُست» با هدف ارائه خدمات بهتر در این دوره از نمایشگاه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های این نرم افزار، متقاضی دریافت خدمات پستی، فقط کافی است یک بار جزئیات اطلاعات خود شامل نشانی پستی، شماره تلفن و یا دیگر اطلاعات را وارد و کد دریافت کند؛ بنابراین دیگر نیاز به درج نشانی مبداء و یا مقصد روی بسته نیست و فقط کافی است کد صاپست را روی بسته درج کنند.

مدیرکل بازار یابی و توسعه کسب و کار شرکت پست گفت: ایجاد "باجه مجازی" در نمایشگاه از دیگر خدمات جدید شرکت پست در این دوره از نمایشگاه کتاب است. متقاضی به ویژه شرکت‌ها و موسسات می‌توانند در هر نقطه حتی در منزل با نصب نرم افزار، اطلاعات را وارد کنند. بعد از ورود اطلاعات، سیستم، بارکد پستی اختصاصی برای کاربر صادر می‌کند. بعد از صدور بارکد مامور شرکت برای دریافت بسته به نشانی متقاضی ارسال بسته، مراجعه خواهد کرد.

وی با اشاره به سابقه حضور این شرکت در نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: شرکت ملی پست، تجربه ۱۰ دوره حضور در نمایشگاه کتاب را در کارنامه دارد. هرساله به متقاضیان خدمات مختلف ارائه می‌کند. در این دوره از نمایشگاه نیز، نرخ خدمات افزایش پیدا نکرده است.

افروز درباره تعرفه پستی در نمایشگاه کتاب تهران افزود: هر کیلو بسته درون شهری ۱۰۰۰ تومان و به ازای هر یک کیلو بسته برون شهری ۱۲۰۰ تومان دریافت می‌شود.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه سه غرفه شامل دو غرفه ثابت و یک غرفه سیار پیش بینی شده است. مرسولات نمایشگاه مستقیم به چهار راه لشگر فرستاده و در مقایسه با بسته‌های اولویت دار سریع‌تر به مقصد ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد

حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی در چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو ۲۰۲۴ در کشور سوئیس موفق به کسب مدال برنز و دریافت جایزه ویژه نوآوری‌های این نمایشگاه شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در ۱۷ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت سال جاری در ژنو - سوئیس، حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.

اختراع حمزه نجفی مهر ، یک عینک و پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی است که ابزارها و راهکارهایی نوین برای توسعه برند شخصی را ارائه می‌دهد. این پلتفرمِ منحصر به فرد قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی کاری و حرفه ای، اجتماعی و حتی عاطفی را برای هر کاربر ایجاد کند.

با استفاده از این پلتفرم هوشمند، افراد قادرند به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از داشتن یک مربی و راهنما را در شرایط مختلف و در محیط مجازی، داشته باشند.

این عینک و پلتفرم امکاناتی مانند امکان حضور در سخنرانی بصورت واقعیت مجازی، امکان حضور در جلسات گروهی و کلاس ها بصورت واقعیت مجازی، امکان شخصی‌سازی تمرین‌ها در حوزه توسعه فردی، امکان تعامل با هوش مصنوعی در حوزه‌های مرتبط با شخص و یا کسب و کار آن و ... را برای کاربر میسر می‌کند.

لازم به ذکر است، پیش از این حمزه نجفی مهر مقام دوم و مدال نقره جهانی از نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات سئول ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»