Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@03:27:10 GMT

برگزاری جشن نیمه شعبان در شاهرود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۲۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.
ابراهیمی گفت: با بیان اینکه در روز نیمه شعبان نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی مختلفی از سوی این موسسه فرهنگی در نقاط مختلف این شهر برپا می‌شود، تصریح کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی در سطح شهر و اماکن مذهبی، باعث زنده نگه داشتن اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی در بین نسل نوجوان و جوان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی در ادامه گفت: به همین مناسبت موسسه فرهنگی بین الحرمین از مورخه جمعه ۳۰/۱ الی یکشنبه ۱/۲ بمدت سه شب و ازساعت ۲۰ مراسم جشن و سرور به همراه قرائت قرآن، ادعیه و سخنرانی را در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) برگزارنمود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موسسه بین الحرمین شاهرود جشن نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت + جدول زمانبندی دیدارها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، لیگ ملی چوگان با برگزاری جام بنفشه در بخش بانوان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد و طی ۲۶ هفته تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است لیگ ملی چوگان در سال ۱۴۰۳ با هدف توجه ویژه به ورزش بانوان و تقارن با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با برگزاری رقابت چوگان بین بانوان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه قبلی فدراسیون چوگان، داشتن کارت عضویت سال ۱۴۰۳ و بیمه ورزشی معتبر برای حضور در رقابت ها برای چوگان بازان الزامی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895830

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت + جدول زمانبندی دیدارها
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • پایداری برق منطقه بین الحرمین شوشتر بانصب ترانسفورماتور