Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:02:52 GMT

حمله مرگبار کروکودیل به مرد جوان اندونزیایی +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۲۸۷

حمله مرگبار کروکودیل به مرد جوان اندونزیایی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در صحنه‌ای وحشتناک جسد مردی که مورد حمله مرگبار یک کروکودیل قرار گرفته بود در حالی که بین آرواره‌های این حیوان قرار داشت روی سطح آب رودخانه‌ای در اندونزی مشاهده شد. جسد این مرد که گفته می‌شود با حمله کروکودیل به ران پای او کشته شده و به زیر آب برده شده بود پس از بازگشت کروکودیل روی آب پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دارلین یوتی" ۳۰ ساله که برای تعمیر لوله آب آشامیدنی وارد یک رودخانه گل‌آلود در نزدیکی محل زندگی‌اش در جنوب منطقه "سولاوسی" اندونزی شده بود، مورد حمله مرگبار این حیوان قرار گرفت.

خواهر قربانی که در کنار رودخانه ایستاده بود با کشیدن لوله‌ای که او برای نفس کشیدن مورد استفاده قرار می‌داد تلاش کرد تا جان برادرش را نجات دهد، اما موفق به این کار نشد. این کروکودیل جسد قربانی را بلافاصله به زیر آب برد و تلاش‌ها برای نجات جان دارلین بی‌نتیجه ماند.

پس از این حادثه مرگبار بلافاصله تیم‌های نجات جستجو‌های خود را برای پیدا کردن جسد قربانی آغاز کردند. سرانجام جسد قربانی در حالی که در داخل آرواره‌های کروکودیل قرار داشت و این حیوان به روی آب آمده بود پیدا شد. در ویدئویی که توسط تیم نجات تهیه شده است، مشاهده می‌شود کروکودیل غول‌پیکر روی سطح آب رودخانه قرار گرفته و جسد متوفی در داخل آرواره‌های او قرار دارد. در این ویدئو پایین تنه قربانی به همراه پا‌های او که روی سطح آب قرار گرفته‌اند، دیده می‌شود.

سرانجام تیم نجات با کمک چند قایق به این حیوان نزدیک شدند و توانستند باقیمانده جسد قربانی را از دست کروکودیل خارج کرده و به خانواده او تحویل دهند. یکی از اعضای تیم نجات در این باره گفت: "زخم بسیار بزرگی روی ران قربانی قابل مشاهده بود که احتمالاً موجب خونریزی شدید قربانی و در نتیجه مرگ او شد. این در حالی بود که هنوز جسد این جوان در داخل دهان کروکودیل قرار داشت و این حیوان به طور کامل موفق به بلعیدن و خوردن آن نشده بود."

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز یک مرد جوان اندونزیایی در اثر حمله مرگبار کروکودیل جانش را از دست داده بود. "سوبیل" ۳۵ ساله که حین ماهیگیری در حال شستن دست خود در آب یک کانال بود، ناگهان مورد حمله کروکودیل قرار گرفت و جانش را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حمله مرگبار کروکودیل مرگ جوان اندونزیایی را رقم زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث حمله حیوانات کروکودیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسلام خلیل اف» کیست و چگونه جان صد‌ها نفر را نجات داد؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌سان: اسلام خلیل اف، نوجوانی که در مجتمع کروکوس سیتی به صورت پاره وقت کار می‌کرد و با توجه به آشنایی با راه‌های خروجی ساختمان موفق شد عده زیادی را پس از حمله تروریست‌ها نجات دهد، از چگونگی این حادثه می‌گوید.

به گزارش شبکه شرق، اسلام خلیل‌اف، نوجوانی که در مجتمع کروکوس سیتی، به صورت پاره‌وقت کار می‌کرد، با توجه به آشنایی با راه‌های خروجی ساختمان موفق شد عده زیادی را پس از حمله تروریستی نجات دهد.

رسانه‌های روسیه گزارش دادند که «اسلام خلیل‌اف» دانش‌آموز ۱۵ ساله با هدایت افراد حاضر در محل تیراندازی به خارج سالن در زمان حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس مسکو، باعث نجات جان بیش از یکصد نفر شد.

طبق گزارش روزنامه‌های ایزوستیا و کامرسانت، «اسلام» در قسمت رختکن تالار کروکوس مسکو شاغل بود که پس از شنیدن صدای تیراندازی، بیش از صد نفر را به سمت خروجی سالن راهنمایی کرد و باعث نجات جان آنها شد.

در همین حال، اداره دینی مسلمانان و شورای مفتیان روسیه اعلام کرد که برای تجلیل از این نوجوان روس، جایزه شجاعت را به وی اهدا خواهد کرد.
بنا بر این گزارش، مفتی شیخ راویل عین‌الدینریال رئیس شورای مفتیان روسیه در آیین نمازجمعه دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در مسجد جامع مسکو با اهدای جایزه شجاعت به «اسلام» از وی به خاطر نجات مردم تقدیر خواهد کرد.

پیش از این، رسانه‌های روسیه در گزارش‌هایی به تحسین شجاعت یک شهروند روس که توانست مسلسل را از یک تروریست بگیرد، پرداخته بودند.
اسلام خلیل‌اف، نوجوان روسی، در ویدئویی، از چگونگی و جزئیات این حادثه صحبت کرده است.

tags # روسیه سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • «اسلام خلیل اف» کیست و چگونه جان صد‌ها نفر را نجات داد؟ + ویدئو
  • فیلم| نوجوانی که عده زیادی را در حمله تروریست‌های روسیه نجات داد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران/ مرد جوان قربانی شد