Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@15:06:44 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۳۹۱

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک  در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت‌نام طرح از چند روز پیش برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان آغاز شده و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: خبرنگاران جهت ثبت‌نام برای طرح ترافیک باید به سایت «تهران من» مراجعه کرده و از طریق حساب کاربری خود مدارک لازم را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با بیان اینکه بخشی تحت عنوان شرایط خاص برای ثبت‌نام خبرنگاران در این سایت در نظر گرفته شده است، گفت: افرادی که زودتر جهت قرار دادن مدارک مورد نیاز در این سایت اقدام کنند، کمیته بررسی اقدامات لازم را با اولویت برای آنها انجام خواهد داد.

سعیدیان فر گفت: کمیته بررسی شامل افرادی از کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و یک نفر از جامعه عکاسان و یک نفر از رسانه‌های مستقل غیردولتی است. 

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته ظرفیت ارائه طرح ترافیک به خبرنگاران اندکی کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: اسامی خبرنگاران و رسانه‌هایی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت، قرار خواهند گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک شورای شهر شهرداری خبرنگاران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از اعتبار ویزای حج عمره برای زائران

وزارت حج و عمره عربستان در پلتفرم ایکس اعلام کرد: آخرین مهلت ورود دارندگان ویزای عمره امسال، ۱۵ ذی قعده ۱۴۴۵ (۴ خرداد ۱۴۰۳) است و آخرین موعد ماندن در عربستان برای دارندگان ویزای عمره، ۲۹ ذی قعده ۱۴۴۵ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) است.

به گزارش شفقنا، این وزارتخانه پیشتر اعلام کرده بود: اعتبار ویزای عمره از زمان صدور آن سه ماه است و نهایتا در پانزدهم ذیقعهده هر سال منقضی می‌شود و از پانزدهم نیز دوباره آغاز و تا آخرین مهلت ماندن در عربستان یعنی ۲۹ ذیقعده ادامه می‌یابد.

وزارت حج عربستان همچنین آورده است: ویزای عمره که مدت آن نود روز است قابل تمدید و تبدیل به روادید دیگر نیست. از طریق پلتفرم‌های الکترونیکی مورد تایید خدمات عمره برای افراد امکان درخواست صدور ویزای عمره وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد
  • جزئیات جدید از اعتبار ویزای حج عمره برای زائران
  • نام نویسی در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به یک میلیون نفر نرسید
  • آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی معلولان ۱۴۰۳ + سایت و افراد مجاز برای شرکت در آزمون
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد/ مهلت ثبت درخواست تا پایان اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی