Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@01:45:28 GMT

حمله داعش در شرق دیرالزور دفع شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۴۲۱

حمله داعش در شرق دیرالزور دفع شد

یک منبع نظامی بلندپایه در سوریه هرگونه حمله به فرودگاه نظامی دیرالزور را رد کرد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی بلندپایه، بامداد امروز- سه‌شنبه- در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» هرگونه حمله به فرودگاه نظامی دیرالزور را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تأکید کرد، گزارش‌ها درباره هدف گرفته شدن فرودگاه نظامی در دیرالزور کاملا بی‌اساس است.

این منبع نظامی تصریح کرد، صداهای انفجاری، که در اطراف استان دیرالزور به‌ویژه بخش شرقی آن شنیده می‌شد، در نتیجه حمله گروه تروریستی داعش به محور شهرک «سیال» در جاده دیرالزور- البوکمال بود که ارتش سوریه این حمله را دفع کرد.

این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها بامداد امروز مدعی شده بودند که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی فرودگاه نظامی دیرالزور را بمباران کردند.

طی روزهای اخیر، حملات گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش سوریه در محورهای هم‌جوار با مسیر منتهی به گذرگاه مرزی البوکمال بیشتر شده است که البته این حملات، با پشتیبانی ائتلاف آمریکایی صورت می‌گیرد که در تلاش است گشایش این گذرگاهِ واقع در مرزهای مشترک عراق و سوریه را به تاخیر بیندازد.

گزارش‌ها از دیگر تحولات میدانی سوریه حاکی‌ست که جنگنده‌های روسیه، بامداد امروز سلسله حملات هوایی به اهداف نظامی گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شهر ادلب صورت دادند.

کشته شدن 12 تروریست و انهدام مقرهای داعش در عراقهلاکت یک سرکرده داعشی در دیالی/ تأکید ارتش عراق بر مهار کامل تحرکات داعشی‌ها

 

یک منبع نظامی در این‌باره تصریک کرد، عملیات جنگنده‌های روسیه در شهرک‌های «کورین»، «فیلون» و «بکفلون» در حومه شهر ادلب و اطراف زندان مرکزی ادلب متمرکز بود.

به گفته منبع مذکور، در جریان این بمباران مقادیری تجهیزات نظامی عناصر تروریستی منهدم شد و عملیات نقل و انتقال مهمات و تجهیزات جنگی تروریست‌ها در محورهای هدف گرفته، شکست خورد.

انتهای پیام/

R1016196/P36446/S89,8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان

به گزارش صدای ایران به نقل از کارگر آنلاین،محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم